Shotyoudie Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 (bewerkt) Hallo iedereen, ik heb een generator gemaakt voor beginnende scripters enzo. Het is gemaakt in Visual Basic 2010 daarom heb je ook .NET Framework 4 nodig die je hier:.NET Framework 4 Beta 1 kan downloaden van de Microsoft website Screen Download en Installatie Download het programma hier: V1.1 V1.0 Daarna sleep het naar de achtergrond of waar je hem wil hebben staan. Changelog 16/3/2010 2de release! (V1.1)- Bugs fixed- Clear buttons 13/3/2010 Eerste release! (V1.0) Bugs - als je 2 checkboxen "checkt" dan krijg je 2 foutmeldingen. dit probeer ik zo snel mogelijk te fixen! (Gefixt) Als er nog ideeën of bugs die je gevonden hebt post het hier in het topic ! Bewerkt: 16 maart 2010 door shotyoudie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sean5874 Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Wow, cool dat iemand zon samp hulp heeft gemaakt, precies wat ik nodig had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Ik zelf was ook eens begonnen aan een uitgebreide server tool, misschien moet ik die eens afmaken, maar toch al leuk KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Wow, cool dat iemand zon samp hulp heeft gemaakt, precies wat ik nodig had Ik zelf was ook eens begonnen aan een uitgebreide server tool, misschien moet ik die eens afmaken, maar toch al leuk KUTGW Thanks btw ik probeer zo veel mogelijk generators en programma die helpen met scripten in deze app te doen dus als iemand nog meer generators of hulpdinge weet hoor ik het graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Nieuwe Versie (V1.1) - Bugs gefixt - Clear buttons Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.