Geplaatst: 14 maart 201015 jaren comment_1608741 hallo, ik heb windows 7 32 bit en heb gta san andreas hier op ge instaleerd met de cd doet ie het gewoon maar naar ik de crack er op heb gezet voor samp werkt ie niet meer en geeft ie gta.sa werkt niet meer hoe kan dit? zou iemand mij hier mee kunnen helpen ? mvg Randolph Koops Bewerkt: 14 maart 201015 jaren door _KoE_Mzungu Afbeelding verwijdert.
Geplaatst: 14 maart 201015 jaren comment_1608769 De afbeelding was veel te groot en uitermate onduidelijk -> verwijderd. Verplaatst naar het SA-MP subforum. Daarnaast is het gebruik van een crack op zich al merkwaardig, hoe dit zich verder ontwikkelt laat ik verder over aan de moderators van de MP-fora.
Geplaatst: 14 maart 201015 jaren Auteur comment_1608793 ik heb het alvoor elkaar ik was vergeten de audio bestanden te instaleren
hallo,
ik heb windows 7 32 bit en heb gta san andreas hier op ge instaleerd met de cd doet ie het gewoon maar naar
ik de crack er op heb gezet voor samp werkt ie niet meer en geeft ie gta.sa werkt niet meer hoe kan dit? zou iemand mij
hier mee kunnen helpen ?
mvg Randolph Koops
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Afbeelding verwijdert.