Jump to content
Geplaatst:
comment_1609180

hallo, ik ben net nieuw hier. dus het kan zijn dat ik iets verkeerd doe maarja.

ik heb 5 maanden gta 4 in mijn bezit. eerst installeerde ik hem op onze gezamelijke computer. dat ging niet. als ik aan het lopen was in het spel of aan het rijden of stil stond kon ik maar twee meter voor mij uitkijken en voor de rest was er een dikke grijze mist (leek). meer was er niet. toen heb ik hem geinstalleerd op mijn vaders laptop. daar deed hij helemaal niks. 3 maanden later had mijn vader een laptop gekocht. de hp pavilion dv6 2090-eg daar doet hij het uistekend op maar mijn vader is veel weg. dus zijn laptop ook. dus dat is een van de redenen waarom ik een laptop wil. maar verder wil ik gewoon niet op een plek vastzitten met een computer. lekker op de bank. of bij een vriend. ik wil ook nog wat word en excel dingen erop gaan doen en natuurlijk internetten maar dat spreekt voor zich. tot nu toe heb ik alleen nog maar gta 4 in het weekend kunnen spelen. dat is natuurlijk zonde als je zo'n goed spel hebt!! :*D

ik heb hieronder een bestand bij gevoegd. ik wil een van die laptops kopen. kunnen jullie mij zeggen welke het beste is?

verder lukt mij de swingset glitch niet. kunnen jullie mij uitleggen hoe die werkt.

gr. superxtom

laptop.doc

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1618463

Ik heb dit eerder gepost in een topic, maar laptophardware valt niet eens te vergelijken met desktophardware. Laptophardware is mobile en heeft niet dezelfde presentaties als die van een desktop. Je kan hierbij een voorbeeld nemen aan een GTX260M (dus een GTX260 Mobile). Deze kaart is vergelijkbaar met een 9800GTX desktopvariant. Wil je GTA IV spelen? Koop een fatsoenlijk desktopsysteem. En als je een koppige ezel wilt blijven, koop een laptop en ga lekker van je GTA IV: Special Lego Edition spelen. Enjoy en have fun!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1618508

Ik heb dit eerder gepost in een topic, maar laptophardware valt niet eens te vergelijken met desktophardware. Laptophardware is mobile en heeft niet dezelfde presentaties als die van een desktop. Je kan hierbij een voorbeeld nemen aan een GTX260M (dus een GTX260 Mobile). Deze kaart is vergelijkbaar met een 9800GTX desktopvariant. Wil je GTA IV spelen? Koop een fatsoenlijk desktopsysteem. En als je een koppige ezel wilt blijven, koop een laptop en ga lekker van je GTA IV: Special Lego Edition spelen. Enjoy en have fun!

bedankt dat je me daaraan herinnert maar zoals al eerder in dit topic. ik koop een laptop en als je zegt dat een desktop beter is dan ben ik het daarmee eens maar heb ik daar nu genoeg over gehoord:D dus... zijn er meer laptops van mijn budget <800 euro dan hoor ik dat graag

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1628996

ha mensen hopelijk zit ik hier goed, want ik heb gta episodes from liberty city maar kan geen handling.dat lezen met kladblok zie wel rare letters.

kan iemand mij helpen???

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.