Jump to content
Geplaatst:
comment_1609443

Hey,

m'n CPU draait soms zonder reden op 100%, dunno why. Er staat bijna niks open van zware processen(zoals bvb Photoshop)..Iemand een idee wat dit probleem kan zijn? Alvast bedankt. Nou ga ik even m'n PC rebooten voor ik een eitje kan bakken op m'n CPU. Dit probleem komt btw dagelijks voor. CPU is een Intel Core 2 Duo T5300(laptop).

Alvast bedankt jongens..

Het probleem is dat wanneer ie op full load is zonder reden, hji het ook bljft..

Bewerkt: door MegaPilot

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1614900

De scan voor C alleen draaide al 3 minuten toen ik postte, alleen al op deze schijf zijn er al 13 infecties gevonden, scannen is nog steeds bezig. Ik hoop dat MBAM m'n probleem kan oplossen. :)

Geplaatst:
comment_1615319

je download hijack this en maakt een logje en plaats die op nucia.eu met duidelijk je probleem, daar kunnen ze je echt super helpen

Start je pc ook eens in safe mode op, kijk dan eens of het nog zo is

Bewerkt: door wesley123

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1615321

Ik ga maar eens zo'n hijack this logje doen en als dat niet helpt, ff die safe mode proberen. Welke F knop was dat nu weer waar ik moest opdrukken als m'n pc opstartte?

@ hieronder: Dankje! :D

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.