Ik heb bij dezen weer een nieuwe afbeelding in Google Sketchup gemaakt. Dit keer heb ik alles helemaal zelf gemaakt! Ramen, deuren, noem maar op! De afbeelding die ik heb gemaakt is mijn school in Eindhoven; de Taalbrug. Oorspronkelijk zit ik op de school ernaast: VSO Ekkersbeek, maar ik had geen zin om zoiets te maken van mijn school, dus dan maar mijn oude... Zat ik vorig jaar en wat jaren ervoor op. Logo kon ik er helaas niet netjes in krijgen...
Let op het midden; daar ergens zit een soort opening. In RL zijn dat ramen, maar die kun je niet zien... En helemaal links: een beetje driehoekig; ook dat hoort erbij!
Rates en comments please!
MVG Grand Theft Auto TOM
PS: ik plaats morgen een grotere versie voor degenen die het willen!
Hoi!
Ik heb bij dezen weer een nieuwe afbeelding in Google Sketchup gemaakt. Dit keer heb ik alles helemaal zelf gemaakt!
Ramen, deuren, noem maar op!
De afbeelding die ik heb gemaakt is mijn school in Eindhoven; de Taalbrug. Oorspronkelijk zit ik op de school ernaast: VSO Ekkersbeek, maar ik had geen zin om zoiets te maken van mijn school, dus dan maar mijn oude... Zat ik vorig jaar en wat jaren ervoor op. Logo kon ik er helaas niet netjes in krijgen...
Let op het midden; daar ergens zit een soort opening. In RL zijn dat ramen, maar die kun je niet zien... En helemaal links: een beetje driehoekig; ook dat hoort erbij!
Rates en comments please!
MVG Grand Theft Auto TOM
PS: ik plaats morgen een grotere versie voor degenen die het willen!
Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM