Black Admiral Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 (bewerkt) Ik zag pas op dat er een Nederlandsevrouw in Liberty City rondloopt. Ik heb heel lang daarnaar lopen zoeken, maar ik kon d'r niet vinden. Ik heb rond het Statue of Happiness gekeken,maar niks te vinden. Heeft iemand anders haar al gezien en weet diegene hoeze er precies uitziet? Bewerkt: 16 maart 2010 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Het is geen nederlandse vrouw het is gewoon een tourist. Er lopen nederlandse touristen in Liberty City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Dan is het alsnog een Nederlandse vrouw Je kan ze inderdaad bij die plekken vinden. Verder weet ik het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pesimist Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 het lijkt of het zelf is toegevoegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Het is niet zelf toegevoegd. Ze zit er echt in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 (bewerkt) Ja inderdaad, het lijkt net of die stem er is ingezet. Ik heb ook al gekeken en vond daar die vrouw.. Maar ze praatte geen Nederlands hoor. Bewerkt: 16 maart 2010 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Ik heb verschillende malen Duits en Spaans gehoord, maar Nederlands echt nooit. Volgens mij is dit gewoon hartstikke nep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Dit is echt niet nep hoor :l Dit heb ik zelf meegemaakt. En in sommige filmpjes hoor je het ook een beetje wazig enzo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 (bewerkt) Dit is echt niet nep hoor :l Dit heb ik zelf meegemaakt. En in sommige filmpjes hoor je het ook een beetje wazig enzo... Klopt, er staan aardig wat filmpjes op YouTube hierover. Maar niemand heeft dus de precieze locatie gezien? P.S. @djj-unit, heb jij dit filmpje gemaakt? Bewerkt: 16 maart 2010 door Black Admiral Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Klinkt heel nep Geloof niet dat t echt is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superxtom Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 ik vindt het niet echt nederlands. alleen geschreeuw en wat engels. waarom nou weer nederlands? lijkt mij onlogisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Klinkt heel nep Geloof niet dat t echt is. Het is helemaal niet nep. Maar zo lijkt het wel omdat we niet van een groot Amerikaans spel gewoon zijn dat ze er Nederlandstalige stemmen in zetten. De vrouw schreeuwt soms: 'Laat me met rust' of 'Nee! Niet schieten alsjeblieft' of iets in die aard... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 (bewerkt) Het is geen nederlandse vrouw het is gewoon een tourist. Er lopen nederlandse touristen in Liberty City. Maar leuk filmpje, en aangezien NYC/LC Nederlandse roots heeft. Dan kan Rockstar de Nederlanders niet zomaar negeren vind ik. Bewerkt: 16 maart 2010 door Shorty_D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 ik heb daar ook lopen zoeken maar heb haar gevonden en ze praat wel nederlands ze zegt niet vechten stop ga weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Klopt, hoor ik dit ook regelmatig. Vaak op Star junction.... Quote jvj: 'Nee niet schieten alsjeblieft' heb ik al eens gehoord. Ook duits....spaans nog het meest. Maar trust me...t is echt niet gemonteerd oid... Wat mij wel is opgevallen, je hoort het eerder als je te voet bent. Btw....weet zo ff niet uit mn hoofd hoe die savehouse heet, maar iig diegen aan de grote weg, dat Roman je belt en als verassing voor jou een save house heeft gekocht. (met de laptop binnen)....daar heb ik het ook al eens regelmatig op de stoep gehoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.