Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1610193
Milly Boele dood gevonden

Uitgegeven: 17 maart 2010 00:29

Laatst gewijzigd: 17 maart 2010 11:31

DORDRECHT - Het 12-jarige meisje Milly Boele is dinsdag dood gevonden in een tuin bij een woning nabij haar ouderlijk huis in Dordrecht.

Het betreft de woning van een 26-jarige politieman, die als verdachte is aangehouden. Dat heeft de politie bekendgemaakt (video). De familie van het meisje is ingelicht.

De toedracht van haar dood is nog onbekend. De politie zei dat met de vondst van het lichaam van Milly Boele een einde is gekomen aan een periode van onzekerheid.

Volgens de politie gaat het sporenonderzoek in de tuin nog de gehele nacht door. Het lichaam van het meisje werd woensdagmorgen omstreeks drie uur geborgen en weggevoerd.

Belangrijke informatie

De gearresteerde agent is werkzaam bij het korps Rotterdam-Rijnmond. Hij meldde zich dinsdag op het bureau met volgens de politie belangrijke informatie. Hierop is hij direct aangehouden.

De politie startte vervolgens een onderzoek in de woning van de man aan de Schuilenburg. De Rijksrecherche neemt het onderzoek nu over en zal de verdachte verder verhoren, een normale procedure als een verdachte een politieman is.

De politie geeft waarschijnlijk in de loop van de woensdagochtend een persconferentie in Dordrecht.

Amber Alert

Het meisje verdween vorige week spoorloos. Haar verdwijning kreeg landelijke bekendheid door een grootscheepse zoekactie waarbij donderdag het landelijk alarm Amber Alert werd ingezet.

Directeur Frank Hoen van Amber Alert vindt dat de politie eerder landelijk alarm had moeten slaan. Ook demissionair minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie en Binnenlandse Zaken) denkt dat de alarmeringsdienst wellicht niet snel genoeg is ingezet.

Hoen zegt uit ervaring te weten dat een Amber Alert levensreddend kan zijn als het in de eerste uren na een vermissing wordt ingezet. Dit keer werd een etmaal later alarm geslagen via Amber Alert.

Experts

Hoen vindt dat regionale politiekorpsen moeten worden verplicht om direct na een vermissing van een kind contact op te nemen met het Korps landelijke politiediensten (KLPD). ''Daar zitten de experts die kunnen beoordelen of er een Amber Alert moet worden gegeven'', aldus Hoen.

Hirsch Ballin zei dinsdag in de Tweede Kamer Amber Alert ''goed en waardevol'' te vinden en hij wil dan ook dat de financiering ervan doorgaat. Hij zei dat het systeem het beste werkt, als het snel wordt ingezet, en daarom moet er een norm komen van bijvoorbeeld twee uur.

Gekkenwerk, dit is niet meer normaal zeg. Mijn gedachten gaan uit naar de familie...

• Reacties 64
  • Bezichtigingen 4.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1616153

Vind jij het dan normaal dat er grappen over Joden worden gemaakt? Nee, het is echt heel grappig dat er 6 miljoen Joden zijn vermoordt.

Tuurlijk is dat normaal. Een aantal Joden hebben 60 jaar geleden wat verschrikkelijks meegemaakt. Maar elke bevolkingsgroep heeft wel eens wat verschrikkelijks meegemaakt. Dus als we jou redenatie doortrekken dan mogen we nergens grappen over maken. De Indianen zijn uitgemoord door de Europeanen, mogen we nu geen grappen meer maken over Indianen?

Ik snap jou ook wel, maar dat doe je niet. Ik heb trouwens ook nog nooit een grap gemaakt over de Indianen. En die Godfather zegt het doodleuk. Alsof het niks uitmaakt. Mijn halve familie is uitgemoord.

Jij doet het niet, 'wij' wel. Grappen werken vaak juist als een pleister op gevoelige wonden.

Je kunt er ook maar beter aan wennen, want je zult er je hele leven mee geconfronteerd worden.

Op de een of andere manier denken sommige mensen dat die grappen er zijn om te kwetsen of om na te trappen.

Lach er gewoon om en vang het niet te serieus op.

Als je zure aardbeien hebt knijp je er toch ook geen citroen boven uit? Nee, gooi er gewoon wat suiker over.

Geplaatst:
comment_1616245

Grappen over Hitler met zijn snor ofzo gaan wel, maar op mijn school zeggen ze ook: "Ga net zoals de Joden douchen, dan ga je lekker dood"

Vind je dat normaal?

Geplaatst:
comment_1616247

Grappen over Hitler met zijn snor ofzo gaan wel, maar op mijn school zeggen ze ook: "Ga net zoals de Joden douchen, dan ga je lekker dood"

Vind je dat normaal?

Dat vind ik niet normaal

Eindelijk!

Geplaatst:
comment_1616415

Waar slaat dat dan weer op?

Omdat iemand een slechte grap maakt moet ik zelf een betere maken?

Juist...

Maar we kunnen natuurlijk ook nóg verder offtopic gaan en het over ovenschotels hebben.

Bewerkt: door Amfetamientje

Geplaatst:
comment_1616425

Vind je dat normaal?

 grap de; v(m) -pen iets vermakelijks; aardigheid, geestigheid, kwinkslag: iets voor de ~ zeggen; dat is een dure ~ is heel duur

Als je dat een grap noemt.. ? Bij mij valt het meer onder de categorie uitschelden.

Geplaatst:
comment_1616480

Vind je dat normaal?

Dat vind ik niet normaal

Eindelijk!

dat is meer een ik-haat-je opmerking dan een grap hoor.

Geplaatst:
comment_1616485

Juist...

Maar we kunnen natuurlijk ook nóg verder offtopic gaan en het over ovenschotels hebben.

Zo bedoel ik het niet. Vertel gewoon een grap daarover die jij ooit heb gemaakt die wel leuk was.

Geplaatst:
comment_1616528

Juist...

Zo bedoel ik het niet. Vertel gewoon een grap daarover die jij ooit heb gemaakt die wel leuk was.

waarom zou hij dat moeten doen?

dat is net zo random als dat je vraagt hoeveel vingers je opsteek.

Geplaatst:
comment_1616720

Juist...

Als je geen een grap daarover hebt gehoord, moet je er ook niet over gaan zeiken dat dat best kan.

Geplaatst:
comment_1616748

Juist...

Als je geen een grap daarover hebt gehoord, moet je er ook niet over gaan zeiken dat dat best kan.

ik heb er zoveel grappen over gehoord,wilt niet zeggen dat ik ze nu nog kan opdreunen.

Geplaatst:
comment_1616779

Juist...

ik heb er zoveel grappen over gehoord,wilt niet zeggen dat ik ze nu nog kan opdreunen.

Maar jij neemt het nu op voor die amfenamientje, terwijl ik het eigenlijk tegen hem had.

Geplaatst:
comment_1616789

Vind jij het dan normaal dat er grappen over Joden worden gemaakt? Nee, het is echt heel grappig dat er 6 miljoen Joden zijn vermoordt.

Tuurlijk is dat normaal. Een aantal Joden hebben 60 jaar geleden wat verschrikkelijks meegemaakt. Maar elke bevolkingsgroep heeft wel eens wat verschrikkelijks meegemaakt. Dus als we jou redenatie doortrekken dan mogen we nergens grappen over maken. De Indianen zijn uitgemoord door de Europeanen, mogen we nu geen grappen meer maken over Indianen?

Ik snap jou ook wel, maar dat doe je niet. Ik heb trouwens ook nog nooit een grap gemaakt over de Indianen. En die Godfather zegt het doodleuk. Alsof het niks uitmaakt. Mijn halve familie is uitgemoord.

Jij doet het niet, 'wij' wel. Grappen werken vaak juist als een pleister op gevoelige wonden.

Je kunt er ook maar beter aan wennen, want je zult er je hele leven mee geconfronteerd worden.

Op de een of andere manier denken sommige mensen dat die grappen er zijn om te kwetsen of om na te trappen.

Lach er gewoon om en vang het niet te serieus op.

Als je zure aardbeien hebt knijp je er toch ook geen citroen boven uit? Nee, gooi er gewoon wat suiker over.

Ga jij dan maar eens een zo een grap maken tegen de ouders van het vermoorde kind, ik denk dat jij dan met een pleister niet zal toekomen ...

En er aan wennen :7 Ik heb nog nooit iemand een grap horen maken over iemand die pas vermoord is :N

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.