llllllllll Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 hai, ik zoek een etiket. met het coca-cola lettetype maar dan met de tekst Marcel-eissens:) als het kan het zelfde etiket met andere tekst alvast bedankt Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 hai, ik zoek een etiket. met het coca-cola lettetype maar dan met de tekst Marcel-eissens:) als het kan het zelfde etiket met andere tekst alvast bedankt Op deze site kan je het lettertype downloaden en dus gebruiken om het te maken. Als je liever hebt dat iemand anders het regelt, kan je een aanvraag plaatsen in Graphics Aanvraag. Reageren
llllllllll Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 hai, ik zoek een etiket. met het coca-cola lettetype maar dan met de tekst Marcel-eissens:) als het kan het zelfde etiket met andere tekst alvast bedankt Op deze site kan je het lettertype downloaden en dus gebruiken om het te maken. Als je liever hebt dat iemand anders het regelt, kan je een aanvraag plaatsen in Graphics Aanvraag. jah, maar ik werd door -Matthijs- doorverwezen naar mijn eerste topic erover (deze dus) Reageren
Royboow Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Kan je een voorbeeld van een etiket van cocacola geven? Reageren
llllllllll Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Google is your friend !!! dat is de tekst Coca-Cola, maar het moet zij 'marcel-eissens' Reageren
RoL0 Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Google is your friend !!! dat is de tekst Coca-Cola, maar het moet zij 'marcel-eissens' Bedoel je zoiets? (ff snel in elkaar geflanst) Reageren
Rullez Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Google is your friend !!! dat is de tekst Coca-Cola, maar het moet zij 'marcel-eissens' Die gozer boven mij vroeg toch om het etiket van Coca Cola? Moeilijk hé lezen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.