Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1610681

Ongeveer 1.948.598 KB? Lijkt me toch behoorlijk precies puh2.gif.

Grotere USB stick, eentje van twee of anders vier GB moet voldoen. Anders kun je nog een netwerk aanleggen en de data in een gedeelde map zetten zodat je de data vanuit computer twee vanaf computer één kunt kopiëren.

Geplaatst:
comment_1610701

Weet je zeker dat de geheugenstick helemaal leeg was? Zo nee, dan ben je opgelicht en is je stick helemaal geen 2GB. Zie mijn eerste post voor "Oh nee, wat nu te doen!".

Geplaatst:
comment_1610750

Het bestand is in GB: 1.86 GB. Netzoals .Senne al zei, heeft een Schijf/USB nooit het volledige geheugen van wat word aangegeven. En ik denk dat je USB net te klein is.

Ik heb bijvoorbeeld een 1,5 TB HDD, maar de pc geeft maar 1,35 TB aan. ;)

Je kan nog proberen het bestand te comprimeren door het in te pakken met bv. winrar.

Bewerkt: door BC7

Geplaatst:
comment_1611345

Een bestand van 2 gigabyte uploaden om het op een andere pc te zetten is echt niet slim, tenzij je een beestige upload/downloadsnelheid hebt. :cab: Loop naar de eerste de beste winkel in je buurt, vraag naar een 4gig of meer USB en neem de goedkoopste, zo duur zijn die dingen tegenwoordig niet meer en ze komen altijd wel van pas.

Edit: en als je echt geen geld hebt, kan je nog altijd een netwerk aanleggen tussen de twee PC's, en 'm dan van de ene PC naar de andere slepen.

Bewerkt: door .Senne

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.