Jump to content
Geplaatst:
comment_1610777

Ik ga een film maken. Ook daarvan een website gemaakt: http://storiesoflibertycitythemovie.jouwweb.nl/

The episodes of liberty city komt in 16 april voor de pc & ps3.

Ik heb een idee daardoor gekregen. GTA IV THE MOVIE. Te maken.

Het gaat over de 3 helden van Liberty city: Niko bellic, Johnny klebits & luis lopez.

ik weet niet hoe ik moet zeggen. Gta 4 is een game. Maar ik wil dat er een movie komt.

Daarom ga ik maken. (Niko's story 100%) (Johnny's story 37%) (Luis's story 16%)

Maar het is leuker, Als de 3 helden in 1 film komt.

Per Part, Is 10 minuten. ON YOUTUBE

Ik heb al videos (Staat onder) daarvan:

Niko's teaser trailer.

Stories of Liberty city (Story previeuw)

NIKO'S TRAILER.

Ik ben echt druk bezig met de film.

Heb je nog vragen over de film? Stuur een bericht.

YEs, De episodes of liberty city komt eraan:

Stories of liberty city photos.

1.

2.

ELKE WEEK EEN NIEUWE FOTOS. VAN DE FILM.

De nieuwe fotos kun je zien in de link: http://storiesoflibertycitythemovie.jouwweb.nl/stories-of-liberty-city-home

Johnny's trailer.

PART 1[/size]

Part 2

Part 3.

Part 4.

Als je de verhaal wil volgen. Ga naar mij youtube channel: http://www.youtube.com/user/libertycitymissions

Bewerkt: door LibertySeasnake

• Reacties 69
  • Bezichtigingen 3.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1638254

Op zich wel een geinig filmpje weer. De dingetjes die ik eerder ook al had genoemd, blijven van kracht: Skip de ondertiteling, en probeer hele scenes te laten zien, dus niet afkappen terwijl personen iets zeggen. Verder een prima resultaat :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1638285

Op zich wel een geinig filmpje weer. De dingetjes die ik eerder ook al had genoemd, blijven van kracht: Skip de ondertiteling, en probeer hele scenes te laten zien, dus niet afkappen terwijl personen iets zeggen. Verder een prima resultaat :tu:

Ik zal bij Luis's trailer dat doen.

En 1 part van de film. Is echt mooi gemaakt. Ik vind Part 4 of stories of liberty city. The best part van de film. Part 4 is misschien de beste part. Veel mensen zijn benieuwd naar de Museum moment. Waar Luis Johnny & Niko op hun eigen weg kunnen ontsnappen aan Isaac's mensen! Maar ben niet zo ver bij deze part. HET ZAL HEEL LANG DUREN. Denk ik.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1640305

Waarom altijd zoveel explosies :7

Wil je weten waarom veel explosies komen? In de trailer stond: JOHNNY COME IN ACTION. daarom veel explosief;

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1650873

Stories of liberty city. De film gaat stoppen. Omdat er paar problemen zijn met Luis's missies. kan niet momma's boy uitspelen. Omdat na het cutscene (Het laden vast loopt)

Maar de film zal nog niet stoppen. Na het Museum exchange zal de film einde zijn. Geef niet. Heb probeert om hele film te filmen.

Als Stories of liberty city klaar is.

Zal een nieuwe film komen.

Future of liberty city.

___________________________________________________________________________________________________________________

Future of liberty city.

Niko heeft Pegorino gedood. Kreeg hij schuld. Omdat haar liefde dood is gemaakt door Pegorino.

Hij voelt niet, dat hij heeft gewonnen. HGoe zal Niko's toekomstige leven gaan.

Johnny heeft Billy vermoord in de gevangennis. Johnny heeft besloten om de clubhuis te verbranden. Hoe zal Johnny's toekomstige leven worden?

Luis heeft Ray bulgarin vermoord. En wat is met de diamanten gebeurt. En Tony's busines is vellig. Hoe zal Luis's toekomstige leven worden.

Dat zie in de film: Future of liberty city

___________________________________________________________________________________________________________________

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1651389

Ik zou nog niet stoppen met SoLC, gezien er nog wel een patch zal komen die het verhelpt. Zet de film hoogstens op "pauze".

Hopelijk komt patchs voor Momma's boy, No 3., colleters items. Door loop ik vast.

Geplaatst:
comment_1651411

Aangezien er hier wederom gestopt wordt, doe ik er maar even een slotje op.. De sleutel gooi ik niet weg, dus wanneer de TS nog een goede poging kan gaan doen kan hij me via PM bereiken. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.