Geplaatst: 20 maart 201015 jaren comment_1611542 Dezelfde probleem is weer terug en nu is het erger alleen nog op veilige modus en ik krijg dit beeld
Geplaatst: 20 maart 201015 jaren comment_1612080 Zo snel een foto maken word lastig, dus doe in veilige modus eerst het volgende: Klik op start en dan met de rechter muisknop op Deze Computer. Klik op eigenschappen. Klik dan op het tabblad geavanceerd. Klik dat bij het kopje 'Opstart en herstelinstellingen op de knop instellen. Haal dan het vinkje weg bij 'Automatisch opnieuw opstarten na systeemcrash (of iets in die geest). Nu zal je PC niet direct herstarten bij een BSOD en kun je rustig de tijd nemen om een scherpe foto te makken, iets wat niet geheel onbelangrijk is.
Geplaatst: 24 maart 201015 jaren Auteur comment_1614427 ok ze hebben de pc opgestuurd en de videokaart was stuk maar dank jullie allemaal voor het antwoorden van mij vragen:bier::tu:
Dezelfde probleem is weer terug en nu is het erger alleen nog op veilige modus en ik krijg dit beeld