Geplaatst: 20 maart 201015 jaren comment_1611621 Ik wil graag GTA IV op steam actieveren. Maar het lukt niet :S ik tik de code in en hij zegt : De Productcode die je heb opgegeven is ongelig. terwel ik de code goed in tik iemand enige idee?
Geplaatst: 21 maart 201015 jaren comment_1612597 Ik wil graag GTA IV op steam actieveren. Maar het lukt niet :S ik tik de code in en hij zegt : De Productcode die je heb opgegeven is ongelig. terwel ik de code goed in tik iemand enige idee? Dude, mischien komt het omdat het een windows live game is?! Meestal werken die niet op steam
Geplaatst: 21 maart 201015 jaren comment_1612605 Misschien moet je naar je spellenlijst gaan en daar GTA IV zoeken en ik denk dat daar ergens een knopje staat met 'installeren' er op (ik neem aan dat je 't ook gedownload heb via Steam en ja dat is mogelijk). Want ik denk dat jij Gta IV probeert te installeren door op 't knopje te drukken 'Product installeren op steam'. Cylas
Geplaatst: 21 maart 201015 jaren comment_1612610 Ik wil graag GTA IV op steam actieveren. Maar het lukt niet :S ik tik de code in en hij zegt : De Productcode die je heb opgegeven is ongelig. terwel ik de code goed in tik iemand enige idee? Dude, mischien komt het omdat het een windows live game is?! Meestal werken die niet op steam dude, alsof ze neit werkende spellen op steam gaan verkopen
Geplaatst: 21 maart 201015 jaren comment_1612697 Hopelijk gaat hij eht doen. want je kan hem neit ruilen omdat er een 1 malige werkende code op zit. Mij is het gelukt met veel moeite Gr. Kratod
Geplaatst: 23 maart 201015 jaren comment_1613601 Ik wil graag GTA IV op steam actieveren. Maar het lukt niet :S ik tik de code in en hij zegt : De Productcode die je heb opgegeven is ongelig. terwel ik de code goed in tik iemand enige idee? Dude, mischien komt het omdat het een windows live game is?! Meestal werken die niet op steam dude, alsof ze neit werkende spellen op steam gaan verkopen Ik heb nog nooit een goed werkend spel gekocht bij steam, altijd kwamen er wel fouten...
Geplaatst: 23 maart 201015 jaren comment_1613605 Ik wil graag GTA IV op steam actieveren. Maar het lukt niet :S ik tik de code in en hij zegt : De Productcode die je heb opgegeven is ongelig. terwel ik de code goed in tik iemand enige idee? Dude, mischien komt het omdat het een windows live game is?! Meestal werken die niet op steam dude, alsof ze neit werkende spellen op steam gaan verkopen Ik heb nog nooit een goed werkend spel gekocht bij steam, altijd kwamen er wel fouten... ligt eerder aan jou dan aan hun, als dat werkelijk zo erg was waren ze al lang failliet
Geplaatst: 6 juli 201014 jaren Auteur comment_1685649 Ik wil graag GTA IV op steam actieveren. Maar het lukt niet :S ik tik de code in en hij zegt : De Productcode die je heb opgegeven is ongelig. terwel ik de code goed in tik iemand enige idee? Dude, mischien komt het omdat het een windows live game is?! Meestal werken die niet op steam dude, alsof ze neit werkende spellen op steam gaan verkopen Ik heb nog nooit een goed werkend spel gekocht bij steam, altijd kwamen er wel fouten... ligt eerder aan jou dan aan hun, als dat werkelijk zo erg was waren ze al lang failliet ik heb mijn gta 4 van de goedheilingman gekregen
Ik wil graag GTA IV op steam actieveren.
Maar het lukt niet :S
ik tik de code in en hij zegt : De Productcode die je heb opgegeven is ongelig.
terwel ik de code goed in tik
iemand enige idee?