Jump to content

Hypnose


jvj

Recommended Posts

Hoi, ik was even naar een paar hypnose videos aan het kijken waarvan ik deze het beste vond.

De bedoeling is dus dat je een prettig gevoel krijgt. Het lukte wel redelijk goed bij mij.

Hoe gaat dat bij jullie? Reacties op hypnose praktijken, je zegt maar.

Bekijk hem wel op volledig scherm en liefst met koptelefoon.

Deze is echt geweldig! Werkte echt bij mij, mijn hand vervormde volledig.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Die eerste had ik al eens gezien, maar niet gedaan. Nu wel en deze is echt serieus bedoeld, dus niet zoals die 2de.

Het werkt echt perfect. Jammer genoeg kwam bij de eerste poging mijn moeder binnen en bij de rest van de pogingen liep mijn beeldscherm vast na ongeveer 30 seconden op volledig scherm. Maar raar genoeg voelde ik wel dat gevoel... Onbeschrijfelijk.

Die 2de is meer voor de fun en is grappig om te proberen. Maar je komt niet zo tot jezelf als in de eerste.

Wel leuk dat je ze hier neerzet. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Die eerste had ik al eens gezien, maar niet gedaan. Nu wel en deze is echt serieus bedoeld, dus niet zoals die 2de.

Het werkt echt perfect. Jammer genoeg kwam bij de eerste poging mijn moeder binnen en bij de rest van de pogingen liep mijn beeldscherm vast na ongeveer 30 seconden op volledig scherm. Maar raar genoeg voelde ik wel dat gevoel... Onbeschrijfelijk.

Die 2de is meer voor de fun en is grappig om te proberen. Maar je komt niet zo tot jezelf als in de eerste.

Wel leuk dat je ze hier neerzet. :klap:

Ja die tweede is meer een gezichtsvervorming dan hypnose. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Die eerste had ik al na 1 minuut weggeklikt, blijkbaar heb ik zelf geen gedult voor zoiets.

De 2de heb ik vaker gedaan, en het is wel vet. Maar zou wel willen dat het effect langer duurt. Het is maar iets van 10 seconden dat je iets ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Die eerste had ik al na 1 minuut weggeklikt, blijkbaar heb ik zelf geen gedult voor zoiets.

De 2de heb ik vaker gedaan, en het is wel vet. Maar zou wel willen dat het effect langer duurt. Het is maar iets van 10 seconden dat je iets ziet.

Ja, maar je hebt kan om de 15 seconden wel van de video wegkijken om effect te hebben. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst is dikke Bullshit. :7

Werkt voor geen hol.

2de is puur gezichtsbedrog.

Als jij er niet in gelooft moet je het zelf weten. Je moet je heel goed kunnen concentreren.

Die 2de laat je traag werkende hersens nog een bewegend nabeeld afspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst is dikke Bullshit. :7

Werkt voor geen hol.

2de is puur gezichtsbedrog.

Als jij er niet in gelooft moet je het zelf weten. Je moet je heel goed kunnen concentreren.

Die 2de laat je traag werkende hersens nog een bewegend nabeeld afspelen.

Wat heeft dat met hypnose te maken? Dat zijn gewoon je hersenen die bepaalde signalen (mis)interpreteren, optische illusies.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij er niet in gelooft moet je het zelf weten. Je moet je heel goed kunnen concentreren.

Die 2de laat je traag werkende hersens nog een bewegend nabeeld afspelen.

Wat heeft dat met hypnose te maken? Dat zijn gewoon je hersenen die bepaalde signalen (mis)interpreteren, optische illusies.

Ik had gewoon zin om die erbij te zetten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst is dikke Bullshit. :7

Werkt voor geen hol.

2de is puur gezichtsbedrog.

Als jij er niet in gelooft moet je het zelf weten. Je moet je heel goed kunnen concentreren.

Die 2de laat je traag werkende hersens nog een bewegend nabeeld afspelen.

Dude ik heb het geprobeerd.

Dat eerste is Bullshit.. :7

2de is puur gezichtsbedrog zoals ik al zij.

Je vraagt aan ons wat we er van vinden, geef ik myn mening ga je nog lopen zeuren.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...