Jimmiefitz Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Zie titel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) - Bewerkt: 20 oktober 2013 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Ik heb nog nooit drugs gebruikt, en ben dit ook helemaal niet van plan. (Misschien moet je de keuze "Geen" toevoegen aan de poll ) @MP : Sure Bewerkt: 20 maart 2010 door Fedmas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Het zijn nou niet echt de meest bekende drugs die je daar noemt. En trouwens, er zwerven nog wat andere topics rond over dope. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) - Bewerkt: 20 oktober 2013 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Ik heb I-Doser gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Maak er een multi choice poll van. Kheb wiet en tabak gerookt en natuurlijk alcohol . Meer niet. Enigste druk die ik regelmatig gebruik is alcohol. Ik vind 't niet echt een drug maarja. Bewerkt: 20 maart 2010 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
larfje94 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) hoezo kun je er niet meerdere kiezen of mag ik die 1e aanklikken die ik niet gebruikt heb? groet Bewerkt: 20 maart 2010 door larfje94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Ik plaats er wel meer bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Ik heb op "Geen" gestemd, en eigenlijk ben ik daar best trots op. Alcohol hoeft voor mij niet, met een cola'tje kan je toch ook gelukkig zijn? En ik heb wat tegen drugs, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Ik heb op "Geen" gestemd, en eigenlijk ben ik daar best trots op. Alcohol hoeft voor mij niet, met een cola'tje kan je toch ook gelukkig zijn? En ik heb wat tegen drugs, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig . Je kan het wel een keertje proberen, dan raak je niet opeens verslaafd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Waarom zou ik ? Oke, alcohol zal ik ooit wel eens af en toe eens drinken later. Maar van de drugs blijf ik mooi af. Ook al wordt je er niet meteen verslaafd aan, waarom zou je het dan proberen? Ik wil best veel doen in mijn leven, maar daarvoor ook niet alles, want stel dat ik het lekker vind en nog eens wil, dan ben je vertrokken... Bewerkt: 20 maart 2010 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) En ik heb wat tegen drugs, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig . "ik heb wat tegen allochtonen, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig:puh:. " Wat heb ik gedaan : Alcohol Wiet Hasj MDMA Speed Coke 2cb LSD Paddo's DXM Lachgas dex ghb keta Volgens mij was dat het, maar ik weet het niet zeker. Ondertussen ben ik een beetje gestopt met experimenteren, ik heb mijn ding wel gevonden. ps Dit topic heeft wel een hoog troll-gehalte... Bewerkt: 20 maart 2010 door Amfetamientje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Alleen Alcohol.. Misschien ook een keuze: 'Anders'? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Waarom zou ik ? Oke, alcohol zal ik ooit wel eens af en toe eens drinken later. Maar van de drugs blijf ik mooi af. Ook al wordt je er niet meteen verslaafd aan, waarom zou je het dan proberen? Ik wil best veel doen in mijn leven, maar daarvoor ook niet alles, want stel dat ik het lekker vind en nog eens wil, dan ben je vertrokken... Een joint kan je ook gebruiken als pijnstiller en de eerste keer is het altijd vies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.