Jump to content
  • Reacties 581
  • Bezichtigingen 51.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2366024

Cafeïne. Energy drankje, koffie enz. Er zijn genoeg kennissen van mij op school die blowen, ik raak er niet van onder de indruk ofzo. Lijkt me wel lachen om een keer te doen, maar daar zal het ook bij blijven.

Geplaatst:
comment_2366758

Is die caffeine de reden dat je als een professor praat? emo.gif

Nee maar even serieus, heb wiet gerookt, ben ermee gestopt omdat de 'high' niet echt interessant meer was. Drink nog wel koffie, en ik rook redelijk veel.

Heb ongeveer het zelfde. Moet alleen nog stoppen met blowen :7

Geplaatst:
comment_2366846

Heb ongeveer het zelfde. Moet alleen nog stoppen met blowen emo.gif

Stap over op hasj :tu: Veel relaxeter en dan gaat het niet meer om de high, maar meer om het heerlijke roken.
Geplaatst:
comment_2367322

Heb ongeveer het zelfde. Moet alleen nog stoppen met blowen emo.gif

Stap over op hasj :tu: Veel relaxeter en dan gaat het niet meer om de high, maar meer om het heerlijke roken.

het goede voorbeeld word weer gegeven :7
Geplaatst:
comment_2367331

Elke ochtend koffie, ben ik toch wel redelijk verslaafd aan geworden. Verder eigenlijk niks :$ Wil wel eens een keer blowen, vinden mijn ouders ook niet erg als ik het een keertje doe, maar ik ben bang dat ik er verslaafd aan raak.

Geplaatst:
comment_2367340

Wiet > hasj, tenzij je zo iemand bent die niet tegen een flinke high kan.

.. het je meer om het roken en de smaak gaat dan knetter worden.

En anders zorgt een goeie Iceolator nog steeds voor gewenst effect :Y

Bewerkt: door FrankyFourFingers

Geplaatst:
comment_2367355

Maar ik ben bang dat ik er verslaafd aan raak.

Ik gegarandeerd het je dat het niet zo is.. Na één 'trekje' raak je er serieus niet gelijk verslaafd aan, dan moet je 't sowieso minstens 'n aantal

keer doen voordat het daadwerkelijk zo is.

Geplaatst:
comment_2367366

Ik gegarandeerd het je dat het niet zo is.. Na één 'trekje' raak je er serieus niet gelijk verslaafd aan, dan moet je 't sowieso minstens 'n aantal

Ah, je spreekt uit eigen ervaring? clown.gif

Zelf heb ik helemaal niets met roken. Ik rook wel al een groot deel van m'n leven mee, maar zelf ben ik niet van plan om te gaan roken. Verschillende vormen van alcoholconsumptie kan ik wel waarderen. hypocrite.gif

Bewerkt: door KaiSkillzz

Geplaatst:
comment_2367367

De verslaving is een proces >.<

Drugs, nee niet voor mij bestemd. Natuurlijk neem ik wel eens middelen die je gedrag kunnen beïnvloeden, maar daar kan je een goed stuk fruit ook toe scharen.

Geplaatst:
comment_2367380

Dat ligt heel erg aan de persoon zelf lijkt mij.

Geplaatst:
comment_2367446

Ah, je spreekt uit eigen ervaring? clown.gif

Jup, enkele berichten geleden stond er overduidelijk dat ik een keertje had 'gerookt'.. Dus ja, ik spreek oprecht uit ervaring. :roll:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.