Jump to content
  • Reacties 581
  • Bezichtigingen 51.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1720044

Ik wil jullie nog wel allemaal later wel een keer zien :puh: We zeggen nu nog wel nee maar dat kan in de komende jaren veranderen :{

Sommige mensen kunnen beter nee zeggen dan anderen en een hoop anderen wil uberhaupt niet in contact komen met drugsgebruikers.

Liefde is m'n enigste drug, ik kan niet zonder.......

I Love You <3

Geplaatst:
comment_1720232

Ik zou wel voor de grap eens wat willen gebruiken maar heb geen idee waar ik het kan halen en wat het kost :puh:

Verschilt per drug.

Als je ooit wat gaat gebruiken, lees je dan eerst goed in.

Geplaatst:
comment_1720318

Waar raak je niet snel verslaafd aan maar geeft toch een leuk effect?

clean zijn?!? :D

nee xtc dan nog wel denk ik...

maar ik zelf gebruik zo goed als niks van die troep gelukkig :D

Geplaatst:
comment_1720661

Speed lijkt me wel grappig, maar ik woon niet echt bij een grote stad in de buurt dus heb geen idee waar ik zoiets moet halen.

goed dat jer zoiets niet weet.

Waarom zou je er uberhaupt mee willen beginnen?

Geplaatst:
comment_1720665

Waar raak je niet snel verslaafd aan maar geeft toch een leuk effect?

als je een joint rookt dan kun je goed rijmen, ja ik heb het x gedaan ja :puh:

dan praat je over dingen wat je normaal niet boeid :puh:

Wiet verslavingen sluipen er in; pas daar mee op.

Overigens heeft het op iedereen andere uitwerkingen dus dat jij ervan gaat rijmen zegt niets.

Geplaatst:
comment_1720761

Een paar keer wat gedaan. Alhoewel.. Alcohol wel vaker dan een paar keer. Een aantal keren geblowt en ook een spacecake. Die was echt geweldig. Vier uur lang gelachen met vrienden. Gingen we wat eten bij de Mac. En ik stond als enige nog van onze vrienden in de rij. Opeens schoot ik in de lach, maar kon ook niet meer stoppen. Mensen hebben me echt raar aan staan kijken volgens mij :puh:

Ik durf met zekerheid te zeggen dat we het allemaal nog wel eens over gaan doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.