Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 581
  • Bezichtigingen 51.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1720784

Man ik neem echt de moeite niet meer om al die onjuiste quotes te quoteren, ik heb echt wat beters te doen. Maar voor je je anti-drugsspandoeken bovenhaalt..Informeer je eerst even, want 'drugs is slecht en je verziekt er je leven mee', da's zowat het stomste wat ik ooit al gehoord heb. :)

Blijkbaar heeft er hier nog niemand gehoord over gecontroleerd gebruik en drugsgebruik wanneer men uitgaat..

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1720791

Ik ga ook geen gebruiken maar ik heb ook anders gestemt, is lachgas ook een drugs? want dat zag ik op pagina 1.

Maar volgens mij is lachgas geen omdat je dat op school gratis kan doen :)

Geplaatst:
comment_1720819

Man ik neem echt de moeite niet meer om al die onjuiste quotes te quoteren, ik heb echt wat beters te doen. Maar voor je je anti-drugsspandoeken bovenhaalt..Informeer je eerst even, want 'drugs is slecht en je verziekt er je leven mee', da's zowat het stomste wat ik ooit al gehoord heb. :)

Blijkbaar heeft er hier nog niemand gehoord over gecontroleerd gebruik en drugsgebruik wanneer men uitgaat..

ik wil niet veel zeggen hoor, maar hoeveel verslaafden ken jij die nog van iets leven hebben kunnen maken? volgens mij lukt bijna niemand dat nog, dus als het helemaal niet zo slecht is, hoezo gebeurt het dan?

Geplaatst:
comment_1720821

ik wil niet veel zeggen hoor, maar hoeveel verslaafden ken jij die nog van iets leven hebben kunnen maken? volgens mij lukt bijna niemand dat nog, dus als het helemaal niet zo slecht is, hoezo gebeurt het dan?

Dan heb je het ook al over verslaafden, en niet over gewonde drugs gebruikers. Van veel gewone drugs gebruikers weet je waarschijnlijk niet dat ze gebruiken omdat ze alleen drugs gebruiken op momenten dat dit gepast is, en dus niet overdag in het gewone leven.

Geplaatst:
comment_1720823

Dan heb je het ook al over verslaafden, en niet over gewonde drugs gebruikers. Van veel gewone drugs gebruikers weet je waarschijnlijk niet dat ze gebruiken omdat ze alleen drugs gebruiken op momenten dat dit gepast is, en dus niet overdag in het gewone leven.

ow en denk jij dat mensen dit vol kunnen houden? vroeg of laat raak je er gewoon aan verslaafd, hoe dan ook.

Geplaatst:
comment_1720827

Onzin, je hebt mensen die er goed mee omgaan. Die gebruiken het niet om de minuut maar alleen als de behoefde er is. Lang niet iedereen hoeft meteen verslaafd te raken, zolang jij grenzen trekt is er niets aan de hand.

Geplaatst:
comment_1720828

ow en denk jij dat mensen dit vol kunnen houden? vroeg of laat raak je er gewoon aan verslaafd, hoe dan ook.

Bullshit.

drug_dependancy_table.png

Iedereen die alcohol gebruikt, en door blijft gaan met gebruiken raakt verslaafd dus?

Geplaatst:
comment_1720831

ja, en verslaaft hoeft niet te betekenen dat je het altijd nodig hebt, maar dan heb je het gewoon nodig. En als jij bijvoorbeeld elke week een biertje drinkt zaterdag en je het vervolgens 1 keer niet hebt dan raak je geirriteert, want dan kan je op dat moment ook niet meer zonder dus ben je ook verslaafd.

Geplaatst:
comment_1720833

ja, en verslaaft hoeft niet te betekenen dat je het altijd nodig hebt, maar dan heb je het gewoon nodig. En als jij bijvoorbeeld elke week een biertje drinkt zaterdag en je het vervolgens 1 keer niet hebt dan raak je geirriteert, want dan kan je op dat moment ook niet meer zonder dus ben je ook verslaafd.

Als je elk weekend wat biertjes drinkt, en dan 1 of meerdere weekends overslaat raak je normaliter echt niet geïrriteerd. Hooguit mis je het wat, maar dat is iets anders dan verslaafd zijn.

Geplaatst:
comment_1720849

Softdrugs is taboe, maar alcohol zien we door de vingers?

Vind ikzelf wel raar eigenlijk, vooral als je je bedekt dat als dezer dagen alcohol word uitgevonden, het verboden zou zijn.

Geplaatst:
comment_1720856

Maar volgens mij is lachgas geen omdat je dat op school gratis kan doen :)

Wat is dat nou voor een beredenering?

Lachgas is ook gewoon een drug.

Er zijn veel zat verslaafde waarvan je het niet eens weet. Waarschijnlijk vallen jou alleen de junks op.

Er is een groot verschil tussen een junk en een verslaafde; verslaafde kunnen zich wél gewoon onderhouden en zien er niet vercrackt uit.

Zo zijn er zat heroïne, GHB & benzo verslaafden waar je niets aan merkt.

Maar buiten dat om:

^dit.

Ik houd het nu toch echt al dik 2 jaar vol en ik ken zat andere die het al véél langer doen.

edit;

Langer zelfs. Mijn eerste blow rookte ik denk ik op mijn 14/15e; ik ben nu 19.

Bewerkt: door Amfetamientje

Geplaatst:
comment_1720869

wist niet dat lachgas ook een drugs was :puh: Maarja.. is wel grappig zo'n stemmetje :7

Ik neem aan dat jij helium bedoelt?

Helium = licht stemmetje

Lachgas = zwaardere stem + effecten.

Geplaatst:
comment_1720933

Wat zijn eigenlijk de effecten van lachgas? Ik neem aan dat je niet echt gaat lachen?

Nope, je zult hooguit een grijns op je gezicht krijgen.

Het zijn vooral auditieve veranderingen/hallucinaties, vele horen een soort van echo.

Visueel zijn er ook wat veranderingen maar dat is lastig uit te leggen.

Meestal duurt het zo'n 30 seconden tot 2 minuten.

In combinatie met andere tripmiddelen kan het zéér heftig zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.