Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Laat ik dan ook maar eens mijn lijstje posten:

- Tabak

- Cafeïne

- Speed

- 4fa (4-fluoramphetamine)

- MDMA/XTC

- Alcohol

- Wiet

- Hash

Heb een tijd lang extreem veel geblowd, 2 jaar lang bijna elke dag. Ben daar toentertijd flink in de schulden van gekomen, en heb toen wel een les geleerd. Je moet altijd eerst goed onderzoek doen naar wat je gebruikt, en hoe vaak je dit kunt doen. Wat ik dus met wiet/hash niet heb gedaan. Verstandig gebruiken is key met drugs.

Tegenwoordig gebruik ik alleen nog maar tabak (sinds het schrijven van mijn blogpost weer begonnen, helaas), af en toe alcohol, en MDMA/XTC op feesten.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen cafeïne?

Jawel :) Eriday

XTC

Pure MDMA

Zelfde gebeuren hé...

Zelfde stof ja, maar voor mij (persoonlijk) is de beleving met pure m anders dan in pilvorm. Ook heb ik vaker minder erge dipjes de dag erna. Maar kan ook allemaal tussen mn oren zitten :)

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Zelfde stof ja, maar voor mij (persoonlijk) is de beleving met pure m anders dan in pilvorm. Ook heb ik vaker minder erge dipjes de dag erna. Maar kan ook allemaal tussen mn oren zitten :)

Klopt

Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar 4-Fluoramphetamine en alcohol. Met schijven heb ik het wel gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfde stof ja, maar voor mij (persoonlijk) is de beleving met pure m anders dan in pilvorm. Ook heb ik vaker minder erge dipjes de dag erna. Maar kan ook allemaal tussen mn oren zitten :)

Klopt

Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar 4-Fluoramphetamine en alcohol. Met schijven heb ik het wel gehad.

Hoezo gehad met schijven? Weet ook jou doseringen ofc niet toen je nog gooide.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo gehad met schijven? Weet ook jou doseringen ofc niet toen je nog gooide.

Allerlei doseringen meegemaakt, verschillende schijven met verscheidene producten en iconen opgestempeld geconscumeerd. Alleen ga ik naar een evenement voor de muziek, niet om van de kaart te gaan. Het is veel te snel dat je met schijven geen energie meer vind achter muziek maar gewoon dom losgaat omdat de bassline zo lekker aan voelt.

Ook heb ik het gevoel dat schijven zwaarder op het lichaam werken dan andere drugs. 4-FA werkt bij mij als een echte feestdrug. Als het eenmaal begint te werken krijg ik een enorme bak energie en sta ik opeens in standje carnaval, gezelligheid gegarandeerd. Je wordt er niet gek van in je hoofd zoals met schijven, het valt goed te doseren en duurt niet al te lang zodat ik niet als een verloren ziel thuiskom. De dag erop weinig tot geen last van en de rest van de week ook niet.

Ook levert het een betere presentatie van jezelf. Ik vind het geen fijne gedachte om als een herkauwende verloren ziel rond te lopen. Ik kan gewoon een gezellig praatje houden over uiteenlopende onderwerpen zonder de bekende verwarring. Mensen hebben vaak niet door dat ik gebruikt heb.

Als ik dan schijven doen, niet meer dan een halve (~200mg).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik snap je punt wel. Maar het is na jou verhaal wel duidelijk dat wij niet dezelfde effects hebben van het spul. Ik ga naar evenementen om van de muziek te genieten EN om van de kaart te gaan. Dat je heel snel geen energie meer hebt is voor mij dus helemaal niet zo. Misschien dat je dieet vooraf oid daar een oorzaak van is. Ik zorg persoonlijk altijd dat ik een dikke 4 uur van te voren een stevige maaltijd heb gegeten, en gewoon rustig aan doe met gooien. Gemiddeld vreet ik zo'n 2.5 schijf weg over een tijdsbestek van ongeveer 6 uur. Dat is dus ongeveer 500mg :7. Begin altijd met een halfje, als ik me erna goed voel gooi ik een hele en dan naderhand weer 2 halve om de heftige spacings tegen te gaan :puh:

Verder probeer ik zo min mogelijk te drinken, maar niet zo weinig dat je uitdroogt. Want ik heb namelijk het probleem als ik paar honderd mg mdma achter mn kiezen heb, dat ik niet meer kan pissen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik snap je punt wel. Maar het is na jou verhaal wel duidelijk dat wij niet dezelfde effects hebben van het spul. Ik ga naar evenementen om van de muziek te genieten EN om van de kaart te gaan.

Oh maar het effect is bij iedereen sterk vergelijkbaar, ik heb het echter al zo vaak gedaan dat het grotendeels het leuke er van af is. Als je vdk bent ervaar je de muziek gewoon compleet anders. Ik vind het veel vetter om me mee te laten sleuren in een nummer en de energie te halen uit de opbouw en de climax, terwijl je van de kaart heel te tijd rond staat te hoppen en slechts enkele tracks van een hele avond kan herinneren. Vaak sta je na het evenement nog steeds te springen omdat je hersenen de omgevingsgeluiden interpreteren als muziek, wil iets zeggen over je ervaring. Verder time ik het gebruik zo dat ik niet hoef bij te pakken, dus wat later beginnen dat de meeste. Bijpakken werkt heel zwaar in op je lichaam.

Dat je heel snel geen energie meer hebt is voor mij dus helemaal niet zo. Misschien dat je dieet vooraf oid daar een oorzaak van is. Ik zorg persoonlijk altijd dat ik een dikke 4 uur van te voren een stevige maaltijd heb gegeten, en gewoon rustig aan doe met gooien. Gemiddeld vreet ik zo'n 2.5 schijf weg over een tijdsbestek van ongeveer 6 uur. Dat is dus ongeveer 500mg :7. Begin altijd met een halfje, als ik me erna goed voel gooi ik een hele en dan naderhand weer 2 halve om de heftige spacings tegen te gaan :puh:

Ik zeg niet dat ik dan geen energie meer heb, iedereen heeft nog energie met schijven op. Verders zorg(de) ik ook altijd dat ik flink gegeten had, maar aangezien ik een snelle stofwisseling heb (met ~65kg) heb ik al snel weer honger en ik loop echt niet graag met een lege maag rond prestaties te leveren waardoor je lichaam spierweefsel gaat afbreken (geen fijne gedachte), vandaar dat mensen (en wat bekenden van mij) die vaak goed van de kaart gaan zo dun zijn. 2,5 schijven op een avond is ook niet heel fris, je hebt een dikke kans op een dinsdag dip en allerlei bijwerkingen terwijl je met minder een vergelijkbaar effect krijgt. Ik heb veel geëxperimenteerd met lage dosissen toen ik het minder aan begon te vinden om de grens te vinden tussen een goede portie energie en (voor mij) te hard van de kaart. Toen kwam 4FA gelukkig in beeld.

Verder probeer ik zo min mogelijk te drinken, maar niet zo weinig dat je uitdroogt. Want ik heb namelijk het probleem als ik paar honderd mg mdma achter mn kiezen heb, dat ik niet meer kan pissen.

Je eigen eerst wat uitdrogen met bier werkt heel goed, maar niet te veel natuurlijk. Gewoon het tongetje nat maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...