Geplaatst: 21 maart 201015 jaren comment_1612212 Beste mensjes Wie van jullie heeft Fruity Loops studio? FL studio is een muziek programma waarmee je hele beats en singles kan uitbrengen. Ik ben er pas mee begonnen. Het zou leuk als hier mensen tutorials plaatsen en hier je werkjes laat zien.
Geplaatst: 24 mei 201015 jaren Auteur comment_1659518 Wie heeft er een tip om een melodie te maken en met welke plug ins?
Geplaatst: 25 mei 201015 jaren comment_1659922 Wie heeft er een tip om een melodie te maken en met welke plug ins? Ga films kijken, muziek luisteren, filmpjes op youtube kijken, luister naar soundtracks etc...
Geplaatst: 7 juni 201014 jaren comment_1668975 Wie heeft er een tip om een melodie te maken en met welke plug ins? Ik weet niet of ik hier nog op mag reageren, vanwege de datum... Maar het maken van een melodie is ook iets wat ik altijd moeilijk vind. Meestal maak ik eerst een 'bassline' en maak daarop vervolgens een melodie. Kijk ook eens op youtube naar (in het geval de je FLStudio gebruikt) flstudio melody tutorial. Heeft mij ook geholpen! En plugins zijn niet heel erg belangrijk bij het maken van een geluid. Zoek in het programma dat je gebruikt gewoon een fijn geluid uit en begin daarmee. Als je toch plugins wilt, probeer eens Zeta (ookwel Z3ta), ReFX Nexus (grote aanrader met Zeta), Vanguard en V-Station (V-Station is voor de wat meer gevorderde mensen). Deze plugins zijn echter wel betaald.
Geplaatst: 7 juni 201014 jaren Auteur comment_1669008 Bedank voor de tip! Weet je nog paar plug ins voor andere soort muziek, dus geen techno
Geplaatst: 10 juni 201014 jaren comment_1670739 Bedank voor de tip! Weet je nog paar plug ins voor andere soort muziek, dus geen techno Sorry voor mijn late reactie. Ik weet niet watvoor muziek je specifiek wilt maken. Maar met ReFX Nexus kun je eigenlijk bijna alles. Piano, strings, bass, synth, etc. Kijk eens op youtube rond.
Geplaatst: 10 juni 201014 jaren Auteur comment_1670804 Bedank voor de tip! Weet je nog paar plug ins voor andere soort muziek, dus geen techno Sorry voor mijn late reactie. Ik weet niet watvoor muziek je specifiek wilt maken. Maar met ReFX Nexus kun je eigenlijk bijna alles. Piano, strings, bass, synth, etc. Kijk eens op youtube rond. ik heb refuse met alleen maar techno sounds. Ik wil meer pop hiphop
Geplaatst: 15 juni 201014 jaren comment_1673798 Bedank voor de tip! Weet je nog paar plug ins voor andere soort muziek, dus geen techno Sorry voor mijn late reactie. Ik weet niet watvoor muziek je specifiek wilt maken. Maar met ReFX Nexus kun je eigenlijk bijna alles. Piano, strings, bass, synth, etc. Kijk eens op youtube rond. ik heb refuse met alleen maar techno sounds. Ik wil meer pop hiphop Ik gebruik meerendeels Hypersonic voor die hiphop sounds. Die pick bass vind ik geweldig (moet wel ge-eq worden). Daarnaast als je hiphop maakt, kijk dan naar oude platen en gebruik samples. De meeste hiphop die je hoort is gesampled van vroeger. Nu hebben ze hiphop gemixt met dance enz wat ik niet zo leuk vind. Hier is een beat van mij= http://www.youtube.com/watch?v=bxiQqc2hM1E gesampled van een arabische plaat. Youtube heeft die kwaliteit wel ZWAAAAR naar beneden gebracht. Ik heb net weer een beat afgemaakt en voor jullie ff snel ge upload. klik Bewerkt: 15 juni 201014 jaren door T-Designz
Geplaatst: 16 juni 201014 jaren comment_1674450 http://www.youtube.com/watch?v=V1XrHx1Dxro Vocals aangepast . Bewerkt: 16 juni 201014 jaren door S-te-Fan
Geplaatst: 26 juni 201014 jaren comment_1679996 Om te vieren dat ik over ben naar de volgende klas en mijn maat is geslaagd, hebben we weer een nummer gemaakt. De titel is, heel toepasselijk, Succeeded. Radio Edit: Original Mix: Last.fm pagina: http://www.last.fm/music/Mv8+ft.+T-Brain/Succeeded Reacties zijn welkom.
Geplaatst: 16 juli 201014 jaren comment_1691358 om een of andere reden gaat het geluid helemaal overstuur als ik iets gemaakt heb:(
Geplaatst: 17 juli 201014 jaren comment_1692091 Vriend van me: http://www9.zippyshare.com/v/57437829/file.html Dan wel geen FL Studio maar Cubase, maar toch wel vet. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Beste mensjes
Wie van jullie heeft Fruity Loops studio? FL studio is een muziek programma waarmee je hele beats en singles kan uitbrengen.
Ik ben er pas mee begonnen. Het zou leuk als hier mensen tutorials plaatsen en hier je werkjes laat zien.