Geplaatst: 21 maart 201015 jaren comment_1612521 dit is het topic over je nutteloze gadgets die je ooit hebt gekocht de mijne is een draadloze ps2 controller echt zo nutteloos als je maar een meter of 2 vanaf het scherm zit wat is de jouwe?
Geplaatst: 21 maart 201015 jaren comment_1612530 Ik vind drumstokjes waar geluid uit komt best nutteloos. Klik
Geplaatst: 21 maart 201015 jaren comment_1612531 Een ding dat, als je op een knopje duwt, licht geeft en je een soort projector erin hebt waarmee je enkele afbeeldingen kan tonen.
Geplaatst: 24 maart 201015 jaren comment_1614011 Ik had laatst een toetsenbord gekocht ( jaartje terug ) waarmee ik op de PS3 berichten kan typen, tijdelijk omdat ik nog niet wist van de Sony Headset... Blijkt dat ding helemaal niet te werken, als ik woorden typ krijg je ze niet op het scherm te zien enzo
Geplaatst: 27 maart 201015 jaren comment_1615612 zon ps2 shok controller want of hij shokt zo erg dat het pijn doet of juist helemaal niet <_> en een ik heb een nintendo dsi en nu ook een dsi xL en wel duuder maar verschil homaar!
Geplaatst: 27 maart 201015 jaren Auteur comment_1615642 ipod touch mag ik vragen waarom het zo nutteloos is? zn ipod touch
Geplaatst: 27 maart 201015 jaren comment_1615922 ipod touch mag ik vragen waarom het zo nutteloos is? zn ipod touch Nou, Waarom zou je der een willen? die apps vervelen na een nacht kl0t3n wel. -Muziek word ook saai -Films zijn ook slecht (als je schuin met je hoofd in je bed ligt gaat dat beeld mee wat helemaal niet handig is) en ook nog eens klein -Internetten is nutteloos op zo'n scherm Bewerkt: 27 maart 201015 jaren door j0uk3
Geplaatst: 27 maart 201015 jaren comment_1615970 Batterijen oplader voor m'n Xbox controller. Werkt niet.
Geplaatst: 31 maart 201015 jaren comment_1618586 M'en klote Acer met VISTA wat een KUTDING Elke keer Blue screen of Dead en dan werkt die nog Whata fuck
Geplaatst: 5 april 201015 jaren comment_1622227 Ipod Shuffle 1GB (die lange) Voor dat geld kon ik beter een andere mp3 kopen, ten eerste werken met I-Tunes en ten tweede het aan/uit knopje als je hem in je broekzak ging houden en na paar uur muziek wilde gaan luisteren. Was de accu al bijna op, want hij ging plotseling aan . Bewerkt: 5 april 201015 jaren door Metal-Bullets
Geplaatst: 7 april 201015 jaren comment_1624065 Wat ik gekocht heb is een: Microfoon voor online games op pc soms doet ie het soms niet erg irri. De nutteloze ooit gezien: Nintendo Ds srry voor de ds liefhebbers de Ds is flut Dsi is flut Dsi Xl flutter kan niet. Waarom? Omdat de games lelijk zijn en het ding ook. De Dsi een Ds met groter beeldscherm wat heb je aan een groter beeldscherm de games zijn toch lelijk een camera kom op leuk 0.5 megapixel . Dsi Xl. Een Dsi maar groter en super lelijk een bruine Ds is lelijk. Een ding wil ik zeggen koop als draagbare spelcomputer een Gameboy Advance Sp. Lol grapje koop een Psp veel beter :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: Bewerkt: 7 april 201015 jaren door sanvice
Geplaatst: 17 april 201015 jaren comment_1631560 Waarom zou je der een willen? die apps vervelen na een nacht kl0t3n wel. -Muziek word ook saai Duizenden apps, er zit heus wel elke keer weer iets nieuws en leuks tussen -Films zijn ook slecht (als je schuin met je hoofd in je bed ligt gaat dat beeld mee wat helemaal niet handig is) en ook nog eens klein Dat is gewoon helemaal niet waar. Films worden altijd breedbeeld weergeven, en draaien niet mee, in tegenstelling tot foto's. Bovendien, hoe groot wil je jou mp3 hebben?! -Internetten is nutteloos op zo'n scherm Ik vind het juist beter dan de meeste smartphones. Door het warmtegevoelige scherm is internetten heerlijk op een best redelijk scherm
dit is het topic over je nutteloze gadgets die je ooit hebt gekocht
de mijne is een draadloze ps2 controller echt zo nutteloos als je maar een meter of 2 vanaf het scherm zit
wat is de jouwe?