Geplaatst: 21 maart 201015 jaren comment_1612676 hallo, Als ik misschien episodes from liberty city wil kopen voor de pc. Is het dan wel zo dat de wapens helicopter en tanks enzo wel het zelfde zijn als voor de xbox? Dat bijvoorbeeld de buzzard wel rakketten kan afvuren en gewoon kan schieten met die gun?
Geplaatst: 21 maart 201015 jaren comment_1612680 Ja, laten we uitgaan van wel. Het zou zeer onlogisch zijn mocht dit niet zo zijn .
Geplaatst: 21 maart 201015 jaren comment_1612681 hallo, Als ik misschien episodes from liberty city wil kopen voor de pc. Is het dan wel zo dat de wapens helicopter en tanks enzo wel het zelfde zijn als voor de xbox? Dat bijvoorbeeld de buzzard wel rakketten kan afvuren en gewoon kan schieten met die gun? ja EDIT: hearv94 was me voor. Bewerkt: 21 maart 201015 jaren door folkerthoog
hallo,
Als ik misschien episodes from liberty city wil kopen voor de pc.
Is het dan wel zo dat de wapens helicopter en tanks enzo wel het zelfde zijn als voor de xbox?
Dat bijvoorbeeld de buzzard wel rakketten kan afvuren en gewoon kan schieten met die gun?