- Reacties 39
- Bezichtigingen 2.1k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Casss 15 posts
-
Hayte 14 posts
-
Kryziek 3 posts
-
Rinaldootje 1 post
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hallo iedereen, ik wil graag een nieuwe PC
Budget: 200 tot 250 euro of 250 tot 300 euro
Doel: Nieuwe games als GTAIV op medium (of hoger) spelen, wat waarschijnlijk niet kan met een PC van 250 euro dus dat wordt low-medium
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Wat het beste is, als ik bijvoorbeeld een goede PC bij de Office Center kan kopen dan daar maar als het beter samengesteld kan zijn dan natuurlijk samengesteld
Benodigde randapparatuur: Geen
Besturingssysteem: Windows 7 (heb ik zelf)
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Boxen, beeldscherm, muis en als het veel prijsverschil maakt dan nog mijn 2x 1 gb geheugen en mijn HDD
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Als het maar goed werkt met nieuwe spellen als GTAIV, maar ik denk dat nVidea het beste is
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: In elkaar laten zetten/kant en klaar kopen
Extra koeling (voor overklokken)?: Overklokken?
In het speciaal: Ik zou graag willen dat er twee samenstellingen/computers komen, een voor 200 tot 250 euro en een van 250 tot 300 euro. Plus dat de computer de nieuwe spellen met een fijne FPS speelt
Ik had gehoord dat je met een PC van 200 euro wel GTAIV op low kon spelen.
Ik zou het fijn vinden als jullie mij konden helpen want ik heb het geprobeert en ik kwam geen steek verder
Groeten,
Gta-kneusje
PS: Weet iemand nog een leuke naam voor me?