Jump to content

GTA IV Update 1.06 PS3


gta master 1

Recommended Posts

Hallo,

Toen ik net mijn PS3 opstartte kwam ik er achter dat er een nieuwe update voor de PS3 is gereleased: Versie 1.06. Ik kon geen topic vinden dus maak ik die maar aan ;) .

De update bevat:

- 50 Friends List bug fixed

- Online multiplayer game preferences (Friendly Fire, Auto Aim, Cops)

- Updated trophy list

- Apparently faster loading times everywhere, less lag

- Popular BDBII glitch fixed

- Car blip off glitch (unfortunately) fixed

- Other random glitches fixed

Groetjes GTA Master 1,

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik net GTA IV ging spelen kreeg ik inderdaad die update. Maar ik had er niet op gelet welke dingen waren geupdated behalve de Trophie-list...puh2.gif

Ey, maar geldt die van die MP update alleen voor TlAD, TBoGT of beide? Of weet je dat niet?

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

B2B glitch?

Snel kijken of de schommelglitch en interior glitch nog werken!

Edit:

Alle glitches die ik ken heb ik gecontroleert en ze werken allemaal nog in Single player.

Hidden interior empire state building

Hidden interior vliegveld

Landen op vliegveld radar

Schommelglitch

Iemand enig idee over welke glitches rockstargames dan nu spreekt?

Ik kijk nu even in multiplayer

Edit ²:

Multiplayer

Hidden interior empire state building werkt.

Hidden interior vliegveld. Kom ik een stukje onder de grond maar stuiter dan weer terug

Landen op vliegveld radar werkt

Schommelglitch werkt

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

B2B glitch?

BDBII = Bomb da Base II glitch

Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu.

Link to comment
Delen op andere websites

B2B glitch?

BDBII = Bomb da Base II glitch

Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu.

Ik vind het niet raar dat ze er pas later aan denken... Ze hebben het heel druk dus kunnen niet alleen aan de kleine details denken.emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

B2B glitch?

BDBII = Bomb da Base II glitch

Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu.

Voor hetzelfde geld konden ze er lange tijd geen oplossing voor vinden, weet jij veel... Wees blij dat het uiteindelijk gefixed is. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

B2B glitch?

BDBII = Bomb da Base II glitch

Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu.

Voor hetzelfde geld konden ze er lange tijd geen oplossing voor vinden, weet jij veel... Wees blij dat het uiteindelijk gefixed is. :sigaar:

Ja, maar nog iets: over een paar weken komen The Episodes from Liberty City uit... Dan denk ik dat nog maar de helft van GTA IV gamers GTA IV nog spelen.emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

B2B glitch?

BDBII = Bomb da Base II glitch

Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu.

Ik vind het niet raar dat ze er pas later aan denken... Ze hebben het heel druk dus kunnen niet alleen aan de kleine details denken.emo.gif

Het was zeker geen klein detail aangezien je een hele mode, die best geliefd is, niet meer kon spelen. Deze mode heb je ook nodig voor een Trophy. ;)

@Galiorix

Lijkt me sterk, aangezien hij het eerst wel deed en er sinds een update niet meer deed. EN ze weten denk ik wel wat ze zelf in de scripts ect. veranderen bij het maken vaan een update.

Link to comment
Delen op andere websites

B2B glitch?

BDBII = Bomb da Base II glitch

Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu.

Voor hetzelfde geld konden ze er lange tijd geen oplossing voor vinden, weet jij veel... Wees blij dat het uiteindelijk gefixed is. :sigaar:

Ja, maar nog iets: over een paar weken komen The Episodes from Liberty City uit... Dan denk ik dat nog maar de helft van GTA IV gamers GTA IV nog spelen.emo.gif

Je zegt het verkeerd.

De helft van de mensen die gta IV nu nog spelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

B2B glitch?

BDBII = Bomb da Base II glitch

Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu.

Voor hetzelfde geld konden ze er lange tijd geen oplossing voor vinden, weet jij veel... Wees blij dat het uiteindelijk gefixed is. :sigaar:

Ja, maar nog iets: over een paar weken komen The Episodes from Liberty City uit... Dan denk ik dat nog maar de helft van GTA IV gamers GTA IV nog spelen.emo.gif

Je zegt het verkeerd.

De helft van de mensen die gta IV nu nog spelen :puh:

Tja...blij.gif Ik begin onderhand GTA IV beu te worden. Ik hoop dat ik het nog tot 16 april volhoud...sad2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

B2B glitch?

BDBII = Bomb da Base II glitch

Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu.

Voor hetzelfde geld konden ze er lange tijd geen oplossing voor vinden, weet jij veel... Wees blij dat het uiteindelijk gefixed is. :sigaar:

Ja, maar nog iets: over een paar weken komen The Episodes from Liberty City uit... Dan denk ik dat nog maar de helft van GTA IV gamers GTA IV nog spelen.emo.gif

Je zegt het verkeerd.

De helft van de mensen die gta IV nu nog spelen :puh:

Tja...blij.gif Ik begin onderhand GTA IV beu te worden. Ik hoop dat ik het nog tot 16 april volhoud...sad2.gif

Ik heb een vraagje over die trofeeen: hoe en waar kan ik die trofeeen krijgen?

Of moet ik weer helemaal opnieuw beginnen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje over die trofeeen: hoe en waar kan ik die trofeeen krijgen?

Of moet ik weer helemaal opnieuw beginnen ?

Met een oude saved game kun je alleen multiplayer trophies krijgen. Voor singleplayer trophies moet je een nieuwe saved game hebben. Met oud en nieuw bedoel ik voor en na de update die trohpies toevoegde (niet deze). Voor de Trophies van Eposides from Liberty City hoef je niks opnieuw te doen.

Nu graag weer ontopic ;) ,

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...