Geplaatst: 23 maart 201015 jaren comment_1613887 ik wil een server bij favorieten zetten bij san andreas multiplayer, kan iemand mij daar uitgebreide instructies over geven?
Geplaatst: 23 maart 201015 jaren Auteur comment_1613901 1 Topic is genoeg hoor. we plaatsten hem precies op hetzelfde moment denk ik. maar daar gaat het niet om, kan iemand mijn vraag beantwoorden?
Geplaatst: 23 maart 201015 jaren comment_1613906 1 Topic is genoeg hoor. we plaatsten hem precies op hetzelfde moment denk ik. maar daar gaat het niet om, kan iemand mijn vraag beantwoorden? Wat bazel jij nou weer, jij maakt toch 2 topics?
Geplaatst: 23 maart 201015 jaren comment_1613910 Andere topic in SA: General gesloten, djmaddox: einde van offtopic-discussie. Je kan een server aan je favorieten toevoegen door middel van het oranje vakje met daarin een vinkje boven de serverlijst. Als je erop klikt kun je een IP-adres invoeren, mocht je al een IP-adres op je klembord (als je iets gekopieerd hebt) hebt staan, zal dat automatisch in het veld verschijnen. Even op OK drukken en hij staat in je favorieten!
ik wil een server bij favorieten zetten bij san andreas multiplayer, kan iemand mij daar uitgebreide instructies over geven?