Geplaatst: 19 juni 200519 jaren comment_159242 Ik heb een probleem.Het komt telkens terug als ik mij computer opstart. Ik druk op Bericht Sluiten en dan Niet verzenden maar dan komt het weer terug van Bericht Sluiten en zo telkens opnieuw... 1st 2de En dan Terug opnieuw die sh*T
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren comment_159249 Heb je iets verwijderd van je harde schijf ofzo? Iets met Win32?
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren Auteur comment_159258 Heb je iets verwijderd van je harde schijf ofzo? Iets met Win32? Nee, niet dat ik weet.
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren comment_159262 mss moet je een systeemherstel opstarten kan eventuele problemen oplossen
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren comment_159410 Nou, als het echt niet lukt en niemand wet het, moet je je computer helemaal opnieuw installeren, en het kan trouwen ook nog een of ander virus zijn want ik had ook zoiets...maar ik denk het niet, maarjah anders zal je toch denk ik je computer opnieuw moeten doen helaas:(
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren Auteur comment_159432 Nou, als het echt niet lukt en niemand wet het, moet je je computer helemaal opnieuw installeren, en het kan trouwen ook nog een of ander virus zijn want ik had ook zoiets...maar ik denk het niet, maarjah anders zal je toch denk ik je computer opnieuw moeten doen helaas:( Dat heet Formatteren... Ik krijg het 10 keer per dag! daarvoor ga ik mijn pc niet formatteren :lol: (na elkaar) Ik wil gewoon een oplossing dat dat weg doet!
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren comment_159446 Vraag het aan een deskundige of een kennis die er veel van weet. Die zullen je wel verder kunnen helpen. Als je zelf iets ga verwijderen wie weet wat er dan kan gebeuren.
Geplaatst: 19 juni 200519 jaren comment_159470 Ik heb eventjes wat gezocht en de oorzaak zou KUNNEN zijn: "Surfright" van Hitman Pro. Ik hoop voor je dat het daar aan ligt.
Ik heb een probleem.Het komt telkens terug als ik mij computer opstart.
Ik druk op Bericht Sluiten en dan Niet verzenden maar dan komt het weer terug van Bericht Sluiten en zo telkens opnieuw...
1st
2de
En dan Terug opnieuw die sh*T