Dotz Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 (bewerkt) Deze man komt voor in een van de laatste cutscenes van GTA: London. Alleen; wie is het? Ik heb werkelijk geen idee :$ .. Hij staat hier ook niet! Edit: Niemand? Bewerkt: 4 april 2010 door Dotz Reageren
1974 Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Deze man komt voor in een van de laatste cutscenes van GTA: London. Alleen; wie is het? Ik heb werkelijk geen idee :$ .. Hij staat hier ook niet! Edit: Niemand? Is hij niet van GTA London 1961 ? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Terry Dorkins, hij speelt je informatie door van de Crisp Twins in een van de laatste payphone missies. Geloof ik... Reageren
Dotz Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Terry Dorkins, hij speelt je informatie door van de Crisp Twins in een van de laatste payphone missies. Geloof ik... Oh, ik heb GTA London een tijdje gespeeld, maar kon het verhaal nooit goed volgen . Fijn dat er tóch nog gereageerd is! Na een vrij lange tijd. Het stond ook niet op wikigta, helaas. Reageren
denus Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) Ik zoek die naam ook al tijden, kom hier toevallig op haha! Bewerkt: 24 augustus 2012 door Joriz Reageren
Anoukk Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) Gabe Newell, waarom is het zo belangrijk als ik vragen mag? :3 Bewerkt: 30 juni 2010 door Anoukk Reageren
Dotz Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Gabe Newell, waarom is het zo belangrijk als ik vragen mag? :3 Dat mag je vragen; het is niet bepaald belangrijk. Afgezien dat er niets over deze knaap staat op wikigta. Ik was gewoon nieuwsgierig! Nou zijn er trouwens 2 namen!? Welke is nou juist? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.