Geplaatst: 25 maart 201015 jaren comment_1614612 Ewa mensen, Vandaag wou ik weer gta san andreas spelen op mijn pc In het begin ging het goed tot: Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Mvg Dylann.
Geplaatst: 25 maart 201015 jaren comment_1614629 Als je dit vastgeplakte topic even had bekeken of de zoekfunctie had gebruikt, had je aan de resultaten wel kunnen zien dat dit een veelvoorkomend euvel is. Je kan proberen je disc een beetje schoon te maken met een licht vochtig, zacht doekje. Anders zit er helaas niets anders op dan een nieuwe te kopen.
Geplaatst: 25 maart 201015 jaren Auteur comment_1614635 Als je dit vastgeplakte topic even had bekeken of de zoekfunctie had gebruikt, had je aan de resultaten wel kunnen zien dat dit een veelvoorkomend euvel is. Je kan proberen je disc een beetje schoon te maken met een licht vochtig, zacht doekje. Anders zit er helaas niets anders op dan een nieuwe te kopen. Ok bedankt om het te zeggen btw Ik ben er over geweest met een zacht licht doekje En hij doet het hij laadt nu goed Bedankt voor de advies !
Ewa mensen,
Vandaag wou ik weer gta san andreas spelen op mijn pc
In het begin ging het goed tot:
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Mvg Dylann.