Jump to content

Rancher Handling?


Twister24

Recommended Posts

Beste wezentjes

Ik vond de Rancher niet goed, dus ik heb hem wat hoger gezet met betere vering en goede grip, maar nu heb ik 1 probleem.

Met mijn linker voorwiel kan ik gewoon overal mee oprijden, maar met mijn rechter voorwiel, het lijkt alsof er een soort barrière voor zit.

Ik heb er een filmpje van: Klik hier!

Ik heb het met Handling Editor gedaan, dus als jullie mijn settings willen zien, hier is mijn handling lijn: RANCHER 1600.0 2.0 85 0.0 0.0 -0.79 0.4 5 0.30 0.4 168.0 0.28 0.57 0.8 45.0 1.20 1.0 14.5 0.13 0.472 1.8 0.9 1.0 0.2 -0.17 0.17 0.5 1.0 1.0 4.0 1.5 0.0 25000 6044231C 00708801 0

Twist :cya:

Bewerkt: door Twister24
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt. Er zit een fout in de collision van de Rancher, waardoor een deel van de collision van het laadgedeelte vooraan, verkeerd om, onder de auto, aan de verkeerde kant hangt. Hierdoor heeft de auto rechts een hele lage bodemvrijheid.

In mijn topic in ditzelfde subforum(volgende keer even verder kijken dus) heb ik een mod gemaakt om dit te verhelpen. Echter komt de camera hierdoor veel dichter bij de auto te staan dan normaal(In het verste camera standpunt staat de camera zoals hij normaal bij de één na verste staat). Helaas weet niemand dit te verhelpen. Heb dezelfde mod opnieuw gemaakt met de nieuwste Zmodeler, en kreeg hetzelfde cameraprobleem. Na terugplaatsen van originele model, was de camera nog steeds niet goed, waardoor mijn Rancher nu vernaaid is :(

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, ik heb hem bij downloads gedownload, maar hij staat op de naam van Ikt.

Ik neem aan dat je die bedoelt?

PS De mod is nu af, ik wil eventjes toestemming van Ikt om zijn mod te gebruiken, dan kan ik hem releasen!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee die bedoelde ik niet. Ik heb die van mij niet gereleased, zei al, hij staat gewoon in dit subforum :puh:. 'T is gewoon een topic voor hulp met de camera stand. Heb jij ook last van een vernaait camera standpunt? Anders ga ik denk ik dat deel van de collision gewoon verwijderen ofzo, misschien dat dat helpt :7

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het heeft geen zin meer om hem te releasen, door die nieuwe patch is die handling nutteloos.

Het heeft geen zin meer om hem te releasen, door die nieuwe patch is die handling nutteloos.

:( Als ik snel wil reageren zegt ie dat ik 30 seconden moet wachten, wacht ik 30 seconden en gebruik de volledige editor en komen er dus dubbelposts :(

>>> Door Beagle: Posts samengevoegd; mogelijk druk je dan 2x op de reageren knop, 1x is genoeg.<<<

Het heeft wel zin want wie zegt dat je die patch MOET installeren. als je handling wilt blijve modden moet je die gewoon niet installeren moeilijk he :O

~Shotyoudie

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Beste wezentjes

Ik vond de Rancher niet goed, dus ik heb hem wat hoger gezet met betere vering en goede grip, maar nu heb ik 1 probleem.

Met mijn linker voorwiel kan ik gewoon overal mee oprijden, maar met mijn rechter voorwiel, het lijkt alsof er een soort barrière voor zit.

Ik heb er een filmpje van: Klik hier!

Ik heb het met Handling Editor gedaan, dus als jullie mijn settings willen zien, hier is mijn handling lijn: RANCHER 1600.0 2.0 85 0.0 0.0 -0.79 0.4 5 0.30 0.4 168.0 0.28 0.57 0.8 45.0 1.20 1.0 14.5 0.13 0.472 1.8 0.9 1.0 0.2 -0.17 0.17 0.5 1.0 1.0 4.0 1.5 0.0 25000 6044231C 00708801 0

Twist :cya:

OMG!! Je kan met de linkerkant van die Rancher zeker ook over auto's rijden zoals ze altijd doen in die MonsterTruck shows? :puh: Als dat zo is, wauw! Geweldige mod! Wel jammer van dat rechter voorwiel :( ...

Het heeft geen zin meer om hem te releasen, door die nieuwe patch is die handling nutteloos.

Het heeft geen zin meer om hem te releasen, door die nieuwe patch is die handling nutteloos.

:( Als ik snel wil reageren zegt ie dat ik 30 seconden moet wachten, wacht ik 30 seconden en gebruik de volledige editor en komen er dus dubbelposts :(

>>> Door Beagle: Posts samengevoegd; mogelijk druk je dan 2x op de reageren knop, 1x is genoeg.<<<

Het heeft wel zin want wie zegt dat je die patch MOET installeren. als je handling wilt blijve modden moet je die gewoon niet installeren moeilijk he :O

~Shotyoudie

Alexander Blade heeft een decrypter uitgebracht, werkt geweldig en je kan als het goed is gewoon je mods weer gebruiken met die patch :D

>>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik de bewerk knop.<<<

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...