LSDesign Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Hey iedereen, zoals ik al had gezegd laat ik jullie mijn kleding mods zien. Ik mag dan wel niks bakken van auto's bewerken, ik kan wel goed textures maken . De textures zijn allemaal gemaakt in Adobe Photoshop CS3 Alle kleding heb ik zelf ontworpen (alleen dan met echte merknamen ). PS. Kan ik ze zo uploaden of moet ik eerst een PB naar één van de mods sturen voor toestemming? Dit zijn ze: DC Schoenen: DC tas (niet zo goed gelukt), DC vest, zelfontworpen graffiti broek en DC schoenen: Feloranje Nikes: Graffiti jas: Ecko Unltd. jas: Karl Kani broek: Zwart vest met custom t-shirt (mijn eerste texture mod): Ltrzzz, Lars Reageren
Basssss Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Dat laatste shirt vind ik wel cool. Reageren
Beagle Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Zien er erg mooi uit, laatste vind ik het mooist. Je mag de spullen gewoon uploaden en linken, hoor . Reageren
Flokkert Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 die nike schoenen zijn ook wel cool Reageren
LSDesign Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Ik heb een download geplaatst! Nou alleen nog ff wachten op de goedkeuring van Joriz . Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Ik heb een download geplaatst! Nou alleen nog ff wachten op de goedkeuring van Joriz . Die heb je niet nodig hoor Gwn posten die hap Reageren
LSDesign Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Ik heb een download geplaatst! Nou alleen nog ff wachten op de goedkeuring van Joriz . Die heb je niet nodig hoor Gwn posten die hap Als het goed is ie nu te downloaden in de downloads/GTA IV/modificaties sectie Reageren
theboss100 Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Dat laatste shirt vind ik wel cool. helemaal mee eens Reageren
LSDesign Geplaatst: 9 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Dat laatste shirt vind ik wel cool. helemaal mee eens Welkom op 't forum ! Bedankt dat je mijn kleding mod leuk vind, je kan hem downloaden in de download database . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.