Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1615233

Hey allemaal,

Me fiets is laatst gestolen bij ons thuis en toevallig staat dit op videocamera, probleem is dat het erg donker was (2 uur s'nachts) en dus moeilijk te zien is wie de mensen zijn die de fiets gestolen hebben. Het zijn 3 mensen die redelijk zichtbaar zijn, de gezichten zijn echter niet zichtbaar. Is het mogelijk om dit met photoshop te herstellen? Dus de afbeelding duidelijk te maken zodat ik kan zien wie de mensen zijn? Een beetje zoals in CSI ook gebeurd? Het gaat om de foto's in de bijlage. Weet iemand of dit mogelijk is, of kan iemand hier dit doen? Ik zou erg dankbaar zijn als iemand het weet.

Alvast bedankt! Groet Typhoon

Bewerkt: door Typhoon

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1701941

Beetje slechte foto's.

En nog even terug te komen op het CSI verhaal.. Het NFI het Nederlands Forensisch Instituut heeft eens gezegd dat CSI het dichtst tot de realiteit komt. Denk daar maar is over na.

Het dichtst bij de realiteit kan nog steeds kilometers verwijderd zijn van de realiteit. Serieus, als een detail er niet is, is het er gewoon niet, no matter what die CSI lui over die foto heen laten lopen.Terwijl je in CSI die details soms wel eens alsnog ziet opdoemen. Verbaasd me trouwens dat CSI degene zou zijn die het dichtste bij komt, ik vind series als Daziel & Pascoe (BBC series) over het algemeen veel realistischer overkomen.

Bewerkt: door KillerZero86

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1712606

Bij een forensisch instituut hebben ze natuurlijk wel de programma's om beelden scherper te maken, maar ik denk dat dit inderdaad ook niet mogelijk (net als velen maar moest ff dat eerste stukje zeggen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.