Hallo iedereen, ik vond tijd dat ik eens mij eigen orginele signature moest hebben, alleen heb ik niet zo'n ervaring met photoshop. Ook wil ik een irritante smiley omdat ik ook altijd zulke irritante smileys voor me neus krijg, dus ik wil een eigen orginele, erg irritante smiley.
Type: Signature
Stijl: Een balkje waar normaal bijvoorbeeld op staat: Windows 7 user/Intel Core 2 Duo user
Grootte: Zelfde grootte als 1 userbar in het voorbeeld
Tekst: In plaats van wat normaal bijvoorbeeld op staat: Windows 7 user/Intel Core 2 Duo user wil ik : Moet ik hier wat invullen?
in het zelfde lettertype als ik het voorbeeld
Rand: Zelfde rand als in het voorbeeld
Kleuren: Rustige kleuren
Render (optioneel): Zelfde render als ik voorbeeld
Extra (optioneel): Ik wil onder dat balkje nog een tekst in het zelfde lettertype als bij het voorbeeld: PM me een leuke korte tekst, dan komt die in mijn signature
Type: Smiley
Stijl: Erg irritant
Grootte: Zie voorbeeld
Voorbeeld:
Tekst: Geen
Rand: Geen
Kleuren: Irritante kleuren
Render (optioneel): Zie voorbeeld
Extra (optioneel): Jullie mogen er ook gewoon eentje zoeken
Hallo iedereen, ik vond tijd dat ik eens mij eigen orginele signature moest hebben, alleen heb ik niet zo'n ervaring met photoshop. Ook wil ik een irritante smiley omdat ik ook altijd zulke irritante smileys voor me neus krijg, dus ik wil een eigen orginele, erg irritante smiley.
Type: Signature
Stijl: Een balkje waar normaal bijvoorbeeld op staat: Windows 7 user/Intel Core 2 Duo user
Grootte: Zelfde grootte als 1 userbar in het voorbeeld
Voorbeeld: http://www.therobpage.com/blog/wp-content/uploads/2008/10/robs-userbar.jpg
Tekst: In plaats van wat normaal bijvoorbeeld op staat: Windows 7 user/Intel Core 2 Duo user wil ik : Moet ik hier wat invullen?
in het zelfde lettertype als ik het voorbeeld
Rand: Zelfde rand als in het voorbeeld
Kleuren: Rustige kleuren
Render (optioneel): Zelfde render als ik voorbeeld
Extra (optioneel): Ik wil onder dat balkje nog een tekst in het zelfde lettertype als bij het voorbeeld: PM me een leuke korte tekst, dan komt die in mijn signature
Type: Smiley
Stijl: Erg irritant
Grootte: Zie voorbeeld
Voorbeeld:
Tekst: Geen
Rand: Geen
Kleuren: Irritante kleuren
Render (optioneel): Zie voorbeeld
Extra (optioneel): Jullie mogen er ook gewoon eentje zoeken