Twister24 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) Off Road Rancher Twister24 Info Deze mod maakt van de normale Rancher een echte off-roader. Het zet de vering hoger, de vering heb ik ook wat veranderd qua stugheid. Het veranderd de snelheid en acceleratie niet. Alleen de vering, flags en massa. Screens Hier zie je de vering goed: De auto: Orgineel (van WIKIGTA.nl): Download: >>>Klik hier.<<< Veel plezier. Twist Bewerkt: 3 april 2010 door Twister24 Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) Ziet er heel mooi uit KUTGW!!! Vooral dat die vering zo hoog is, dat maakt hem echt veel mooier. mzzl, GTA_153 P.S. gewoon maar een tip: plaats ook een plaatje van het orgineel. EDIT: zag zojuist dat je al een plaatje van het orgineel had, sorry voor het commentaar! Bewerkt: 27 maart 2010 door GTA_153 Reageren
Wienish Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Ik zeg ja, en ik zeg nee. Ja voor het idee, nee voor de uitwerking. Nouja, hoe de uitwerking op mij overkomt dan. Op de screens zou je zeggen dat de wielen los zitten van het chassis, misschien datje nog wat veren ofzo kan toevoegen zodat het weer één geheel is? Reageren
Twister24 Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Ik zeg ja, en ik zeg nee. Ja voor het idee, nee voor de uitwerking. Nouja, hoe de uitwerking op mij overkomt dan. Op de screens zou je zeggen dat de wielen los zitten van het chassis, misschien datje nog wat veren ofzo kan toevoegen zodat het weer één geheel is? Nouja, het is mijn eerste mod. Dus ik stel voor dat ik eerst een beetje ga uitvinden hoe alles werkt. Dit is namelijk alleen de basisdingen veranderen. Maar ik vind hem zo goed gelukt, ik wilde hem delen met jullie Reageren
Wienish Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Ja sorry, maar ik ben nogal een realismefreak, en ik vind dit niet helemaal realistisch, dat het chassis aan de wielen vastzit met een stang, die sowieso met een kleine hoek de voorkant met de achterwielen verbind (als ik 't zo gauw even bekijk) Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Ja sorry, maar ik ben nogal een realismefreak, en ik vind dit niet helemaal realistisch, dat het chassis aan de wielen vastzit met een stang, die sowieso met een kleine hoek de voorkant met de achterwielen verbind (als ik 't zo gauw even bekijk) Dit wilde ik eigenlijk ook zeggen! Er zit inderdaad achter geen veer... Je ziet achter helemaal niks dan alleen de loszittende wielen. Maar zeker wel goed voor een eerste mod! Het ziet er zo ook veel stoerder uit. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 is best nice maar zoals de rest zegt: er moet nog en stel vering komen Reageren
Twister24 Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 is best nice maar zoals de rest zegt: er moet nog en stel vering komen Maar ik heb geen 3DS Max ofzo, dus hoe moet ik dat dan doen? Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) is best nice maar zoals de rest zegt: er moet nog en stel vering komen Maar ik heb geen 3DS Max ofzo, dus hoe moet ik dat dan doen? Hallo Twister24, Je kan natuurlijk ook Google SketchUp downloaden en daarmee wat veranderen aan de vering enzo. mzzl, GTA_153 Bewerkt: 27 maart 2010 door GTA_153 Reageren
.Senne Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Sketchup en GTA IV is een no-go. Je kan Zmodeler gebruiken om wat te veranderen aan je chassis en er veringen aan toe te voegen. Overigens zeker niet slecht voor je eerst IV mod, keep it up! Reageren
Twister24 Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Sketchup en GTA IV is een no-go. Je kan Zmodeler gebruiken om wat te veranderen aan je chassis en er veringen aan toe te voegen. Overigens zeker niet slecht voor je eerst IV mod, keep it up! Maar voor Zmodeler moet je toch de betaalde versie hebben? Tenminste dat zei Beagle tegen me... Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Sketchup en GTA IV is een no-go. Je kan Zmodeler gebruiken om wat te veranderen aan je chassis en er veringen aan toe te voegen. Overigens zeker niet slecht voor je eerst IV mod, keep it up! Maar voor Zmodeler moet je toch de betaalde versie hebben? Tenminste dat zei Beagle tegen me... Klopt Anders kan je het bestandje niet importeren ( of exporteren, vergeten ) En tja, over illegale dingen: Reageren
Twister24 Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Sketchup en GTA IV is een no-go. Je kan Zmodeler gebruiken om wat te veranderen aan je chassis en er veringen aan toe te voegen. Overigens zeker niet slecht voor je eerst IV mod, keep it up! Maar voor Zmodeler moet je toch de betaalde versie hebben? Tenminste dat zei Beagle tegen me... Klopt Anders kan je het bestandje niet importeren ( of exporteren, vergeten ) En tja, over illegale dingen: Ik heb het niet over illegale dingen, jij begint erover... Dus houdt maar snel op, anders komt er door jou een slotje op Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) kun je de veren van het origineel niet scalen? Of zit er geen vering op? Edit: Ik keek net in zmodeler: voor hydraulische vering en achter bladveren, maar ik zie dat je al en nieuw topic heb Bewerkt: 3 april 2010 door Luzhin2.4 Reageren
Twister24 Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2010 kun je de veren van het origineel niet scalen? Of zit er geen vering op? Edit: Ik keek net in zmodeler: voor hydraulische vering en achter bladveren, maar ik zie dat je al en nieuw topic heb Oh, oke. Maar zou jij kunnen helpen? @Hierboven: Ik zie net dat je een PM hebt gestuurt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.