-BloOd Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Hallo, Laatste tijd als ik gta iv speel heb ik de hele tijd bugs, hierbij moet je denken aan: - Het regent binnen - Het gras is doorzichtig (je kunt onder de grond kijken) - En ik krijg soms ineenkeer een vaag beeld (screenshot) Ook haal ik de laatste tijd opeens maar 15 fps in drukke gebieden waar ik voorheen 25 fps haalde, ik denk echter dat dit een driver-probleem is, omdat ik laatst de nieuwe ATI 10.3 drivers heb gedownload en volgensmij vanaf toen het gebeurde. mvg Blood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 post je systeemspecificaties maar eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) Cpu: Intel Core 2 Duo E7500 2,93Ghz Ram: 4GB DDR2 1066Mhz Vid card: ATI Radeon HD4890 1GB PSU: 620Watt Coolermaster Realpower Besturingssysteem: Vista 32-bit HP En ik speel met deze graphics: Graphics Settings Video Mode: 1920 x 1080 (60 Hz) Texture Quality: Medium Texture Filter Quality: Highest View Distance: 22 Detail Distance: 29 zou het niet aan moeten liggen aangezien ik voor dat dit probleem optrad gewoon goede fps had: 20-25fps in drukke gebieden, 35-40 fps in minder drukke en op vliegveld en strand 60-70. Bewerkt: 27 maart 2010 door -BloOd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Origineel verkregen? Spel al opnieuw geinstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Ja gekocht in de winkel Opnieuw geïnstalleerd niet nee, maar ik ga dat niet meteen doen dan gaat al me saved game weer weg :L Weet iemand hoe ik terug kan naar de 10.2 drivers? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Ja gekocht in de winkel Opnieuw geïnstalleerd niet nee, maar ik ga dat niet meteen doen dan gaat al me saved game weer weg :L Weet iemand hoe ik terug kan naar de 10.2 drivers? als je hem opnieuw installeerd vraagt ie of je je savegame wilt behouden en dan klik je op: YES! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2010 (bewerkt) Oke gedaan, maar krijg nu een error bij voltooien van de installatie, Ik deed de installatie als volgt: Disc 1 erin, klaar, toen disc 2 erin, en nu moet ik disc 1 er weer in doen maar dan krijg ik dit: Setup could not find a file on the specified path or disk. Please check that the proper disk is inserted or specify a new path. wie weet wat je moet doen? Bewerkt: 28 maart 2010 door -BloOd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2010 Oke gedaan, maar krijg nu een error bij voltooien van de installatie, Ik deed de installatie als volgt: Disc 1 erin, klaar, toen disc 2 erin, en nu moet ik disc 1 er weer in doen maar dan krijg ik dit: Setup could not find a file on the specified path or disk. Please check that the proper disk is inserted or specify a new path. wie weet wat je moet doen? nvm installatieprobleem is opgelost, echter wanneer ik nu ga spelen heb ik nog lagere fps en krijg ik gelijk dat rare beeld als ik uit mijn hotel loop... denk dat het aan de drivers ligt, wie weet waar ik de 10.2 drivers weer kan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2010 (bewerkt) Zoek even op Google of zoek even op de site waar je 10.3 hebt gedownload. Bewerkt: 28 maart 2010 door LSDesign Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2010 Van de ATI site maar de 10.2 drivers staan er niet meer op.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2010 jawel, die staan er nog op, je meot op de ati site zelfzoeken, daar kun je oude drivers vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2010 Hoe bedoel je ze staan er niet meer op? Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2010 Oke thank you Kon ze niet vinden op de site Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2010 Oke thank you Kon ze niet vinden op de site AMD heeft inderdaad geen award gewonnen voor beste site inderdaad. Ik wist toevallig waar je het kon vinden dus linkte ik je er even heen. Succes met het vinden van de beste driver. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2010 Weet iemand hoe ik ze moet installeren? Normaal installeer ik de drivers er gewoon overheen en dan doen ze perfect, echter werkt dat hier niet bij. Ik heb ook al bij apparaatbeheer installatie ongedaan gemaakt en toen de drivers geinstalleerd, maar toen ik dit deed moest ik na de installatie pc opnieuw opstarten en toen installeerde hij de 10.3 drivers weer. Iemand antwoord hierop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.