ik heb sinds kort mij gamertag gelinkt. toen ik online ging spelen ging alles goed behalve het joinen. ik join een match en dan laad hij. dan lijkt het of ik zelf een match moet aanmaken. ik sta in mijn eentje in een lijst. rechts kan ik alle instellingen aanpassen ik druk gelijk op enter en dan doet hij helemaal niks. ik kan weer terug gaan naar het menu dat doe ik. ik probeer een andere match. nou staat er: unable to join the game. weer terug naar het menu. nu valt het mij op dat er linksonder. your nat typ is stict: staat. kan iemand mij helpen want ik heb vanochtend de laaste missie gehaald (f*** jimmy pegorine) maar nu zou ik dus graag online gaan spelen. iedereen zegt dat het leuk is en zo. dus ik wil het graag ook om te kijken of het echt zo leuk is maar kan iemand mij helpen.
ik heb sinds kort mij gamertag gelinkt. toen ik online ging spelen ging alles goed behalve het joinen. ik join een match en dan laad hij. dan lijkt het of ik zelf een match moet aanmaken. ik sta in mijn eentje in een lijst. rechts kan ik alle instellingen aanpassen ik druk gelijk op enter en dan doet hij helemaal niks. ik kan weer terug gaan naar het menu dat doe ik. ik probeer een andere match. nou staat er: unable to join the game. weer terug naar het menu. nu valt het mij op dat er linksonder. your nat typ is stict: staat. kan iemand mij helpen want ik heb vanochtend de laaste missie gehaald (f*** jimmy pegorine) maar nu zou ik dus graag online gaan spelen. iedereen zegt dat het leuk is en zo. dus ik wil het graag ook om te kijken of het echt zo leuk is
maar kan iemand mij helpen.