Geplaatst: 28 maart 201015 jaren comment_1616260 Hallo iedereen Gister hebben we vice city stories voor onze zoon gekocht. Wij fanatiek aan het zoeken naar code's/cheats. Nu hebben we wel een paar gevonden, een stuk of 6 site's met code's, maar geenéén code werkt, wat deden wij dan nou verkeerd. Waar kunnen we wel de goeie code's vinden. Wie o wie kan mij / ons helpen hier mee groeten Dabbert68
Geplaatst: 28 maart 201015 jaren comment_1616281 Hoi! Gebruik WikiGTA. Een onderdeel van het forum. Hier ook meteen de link voor Vice City Stories cheats: GTA Vice City Stories cheats. Hopelijk heb ik hiermee genoeg geholpen. Tevens is hier meer informatie over de andere games beschikbaar. Bewerkt: 28 maart 201015 jaren door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst: 28 maart 201015 jaren Auteur comment_1616743 Hoi! Gebruik WikiGTA. Een onderdeel van het forum. Hier ook meteen de link voor Vice City Stories cheats: GTA Vice City Stories cheats. Hopelijk heb ik hiermee genoeg geholpen. Tevens is hier meer informatie over de andere games beschikbaar. dank je ga het efkes proberen laterzzzzzzz
Hallo iedereen
Gister hebben we vice city stories voor onze zoon gekocht.
Wij fanatiek aan het zoeken naar code's/cheats.
Nu hebben we wel een paar gevonden, een stuk of 6 site's met code's,
maar geenéén code werkt, wat deden wij dan nou verkeerd.
Waar kunnen we wel de goeie code's vinden.
Wie o wie kan mij / ons helpen hier mee
groeten
Dabbert68