Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan

Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl

Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1924852

Moet ik op mn internet connectie gaan schelden of hebben jullie ook problemen met de servers en zijn ze bij atari alles klaar aan het maken voor DLC2 :? Eindelijk! :dans: Maar wss niet :cry:

Ik heb trouwens een hele poos vast gezeten bij de licence school waar je met een merc van een glad bergweggetje af moeten racen.

Geplaatst:
comment_1924912

Offroad Licenses zijn het makkelijkst van allemaal. -__-

LOL ik bedoelde A2/3 'Down the mountain' De rest stel niet zoveel voor, maar de drivings schools zijn moeilijker dan de wedstrijden zelf... Nog iets waarom het een kut spel is.

Geplaatst:
comment_1925258

Moet ik op mn internet connectie gaan schelden of hebben jullie ook problemen met de servers en zijn ze bij atari alles klaar aan het maken voor DLC2 :? Eindelijk! :dans: Maar wss niet :cry:

Ik heb trouwens een hele poos vast gezeten bij de licence school waar je met een merc van een glad bergweggetje af moeten racen.

als t glad is en zeker met een achterwiel aangdreven auto moet je in tdu2 gewoon geen gas geven in de bochten maar er gewoon doorheen rollen met je auto. En anders kan je je difficulty ook op rookie ofzo zetten, dan heb je ook esp en dat soort dingen. ik doe dit zelf niet maar goed het kan wel helpen...

Geplaatst:
comment_1925299

als t glad is en zeker met een achterwiel aangdreven auto moet je in tdu2 gewoon geen gas geven in de bochten maar er gewoon doorheen rollen met je auto. En anders kan je je difficulty ook op rookie ofzo zetten, dan heb je ook esp en dat soort dingen. ik doe dit zelf niet maar goed het kan wel helpen...

Als je met een toetsenbord speelt kan het inderdaad moeilijk worden in een bocht, maar als je met een controller speelt en het gas dan instelt op de rechteranaloog stick valt het nog wel te doen.

Geplaatst:
comment_1925489

ik speel met mn PS3 controller tdu2 op pc. Met toetsenbord valt t inderdaad niet te doen. Heb instellingen zo gedaan dat het ook een beetje zwaar en goed stuurt, want standaard is het ook poep.

Ik kan nu met controller chill en strak rijden, maar wat ik nog wel jammer vind is dat als de auto weg glijdt dat je haast geen controle hebt, de auto voelt aan alsof hij 3 ton weegt en elke stuurbeweging of beetje gas maakt het alleen maar erger en moet je gas loslaten en wachten totdat hij weer normaal doet.

Nu wil ik natuurlijk ook niet dat 'ie zo gemakkelijk drift als in NFS ofzo maar toch...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.