Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan

Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl

Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1933206

Toch vindt ik het gay dat ze nu opeens auto's die al lang in het spel zaten en je zonder hacks kon rijden met die opdrachten, nu opeens doen als of ze nieuw zijn met die dlc.

facepalm.jpg

Dat was het idee juist, dat we ze konden testen e.d. Daarom koop ik ze ook niet omdat ze niet klinken, vooral de 'Vette niet.

Geplaatst:
comment_1933218

Toch vindt ik het gay dat ze nu opeens auto's die al lang in het spel zaten en je zonder hacks kon rijden met die opdrachten, nu opeens doen als of ze nieuw zijn met die dlc.

>>> Door Svenie: Afbeelding verwijderd uit quote<<<

Dat was het idee juist, dat we ze konden testen e.d. Daarom koop ik ze ook niet omdat ze niet klinken, vooral de 'Vette niet.

Hun ideeën zijn goed, alleen de uitvoering is zwaar ruk.

Geplaatst:
comment_1933252

Jaja, proefrijden dus? Zodat de spelers kunnen kijken of de auto goed genoeg is?

The_9c1fd7_920761.jpg

Geplaatst:
comment_1933898

Tja, betalen moeten we sowieso:

What are the Price points, payment methods?

Access to the DLC2 will be the same as in the past.

For PC: Atari Tokens. Players can purchase the DLC on the TDU2 website or directly in game using Atari Tokens on their Atari.com account.

For PS3: Purchased through the PlayStation Store.

For X360: Purchased through Xbox 360 Market Place.

http://forums.testdriveunlimited2.com

Geplaatst:
comment_1934066

Jaja, proefrijden dus? Zodat de spelers kunnen kijken of de auto goed genoeg is?

Kom op man... Op een gegeven moment kwamer een stuk of tig races als delivery e.d. vrij met exclusieve DLC auto's als de Veyron SS om je waarschijnlijk te overtuigen? Zo ook met de SL65 BS, 'Vette ZR1 en nog een stuk meer die na de race niet beschikbaar meer waren..

Geplaatst:
comment_1934212

The_9c1fd7_920761.jpg

Kom op man... Op een gegeven moment kwamer een stuk of tig races als delivery e.d. vrij met exclusieve DLC auto's als de Veyron SS om je waarschijnlijk te overtuigen? Zo ook met de SL65 BS, 'Vette ZR1 en nog een stuk meer die na de race niet beschikbaar meer waren..

Vette zr1? zo vet vindt ik die niet hoor.

Geplaatst:
comment_1934274

De helft van de alle auto's in de game waren in het begin eruit gehaald voor dlc, dat laat zien dat het alleen om geld draait. Wie nu nog gaat betalen voor dlc is echt een oempa loempa... :7

Bewerkt: door Redfire18

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.