Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan

Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl

Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1692133

Het ziet er weer prachtig uit ^^ ... Als er een nederlands bedrijf in zit :) krijgen wij ook meschien eeen auto alsje je hem van te voren besteld :)

En daar zitten we op te wachten? 1 of andere Sezuki?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1692175

Het ziet er weer prachtig uit ^^ ... Als er een nederlands bedrijf in zit smile3.gif krijgen wij ook meschien eeen auto alsje je hem van te voren besteld smile3.gif

Suzuki... :7 Ik hoop dat er alsnog een audi rs6 inkomt

Geplaatst:
comment_1692999

Het ziet er weer prachtig uit ^^ ... Als er een nederlands bedrijf in zit :) krijgen wij ook meschien eeen auto alsje je hem van te voren besteld :)

Nou, ze zouden ons een Nederlandse auto kunnen geven, misschien een speciale uitvoering van de C8, of een oldtimer ofzo.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1693011

Het ziet er weer prachtig uit ^^ ... Als er een nederlands bedrijf in zit smile3.gif krijgen wij ook meschien eeen auto alsje je hem van te voren besteld smile3.gif

Nou, ze zouden ons een Nederlandse auto kunnen geven, misschien een speciale uitvoering van de C8, of een oldtimer ofzo.

Het hoeft van mijn parts niet eens een Nederlands Automerk te zijn, we moeten gewoon een exclusieve auto krijgen als we TDU2 pre-orderen. Anders is het gewoon onzin. Wat mij betreft krijgen we een Audi BMW M3 CSL als exclusieve auto, maargoed.

Geplaatst:
comment_1693084

Ik vind dit gedoe om 1 extra auto onzin, waarom? Omdat je toch al 175 auto's krijgt en je zal wel als je hem Besteld een extra goodie krijgen, er zal dan ook wel een Special Edition uitkomen.

EN aan de box te zien zit de Bugatti Veyron erin!!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1693099

Ik vind dit gedoe om 1 extra auto onzin, waarom? Omdat je toch al 175 auto's krijgt en je zal wel als je hem Besteld een extra goodie krijgen, er zal dan ook wel een Special Edition uitkomen.

EN aan de box te zien zit de Bugatti Veyron erin!!

Je moet het zo niet zien, het is een exclusieve auto dat je krijgt, dus niet veel spelers/gamers rijden in die auto dan. En sowieso, wat maakt het nou uit, hoe meer auto's hoe meer vreugde toch? Krijg je ook nog meer waar voor je geld. biertje.gif

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1695531

De Lotus Esprit zit er ook in, wow, nee toch niet... En wat ik wel scheef vind is dat je met een TTRS met zeker 100KM/P je dak kan opnevouwen. sad2.gif

De officiele carlist ( dus de volledige ) is toch nog niet compleet, wellicht komt de Espirit er toch nog in. En wat bedoel je met opnevouwen?

Geplaatst:
comment_1695540

opnevouwen = opvouwen = cabriodak sluiten.

Ik vindt het al een hele uitkomst dat die feature een keer in een game verschijnt, ik ken geen enkele andere game waarbij je een ingame werkend cabriodakje hebt. NFS had een tijd lang de keuze vanuit het menu bij de cabrio's, maar verder dan dat heb ik geen enkele developer zien gaan.

Offtopic, de volgende GTA moet ook van dat soort cabrio's krijgen.. :$

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1695542

opnevouwen = opvouwen = cabriodak sluiten.

Ik vindt het al een hele uitkomst dat die feature een keer in een game verschijnt, ik ken geen enkele andere game waarbij je een ingame werkend cabriodakje hebt. NFS had een tijd lang de keuze vanuit het menu bij de cabrio's, maar verder dan dat heb ik geen enkele developer zien gaan.

Offtopic, de volgende GTA moet ook van dat soort cabrio's krijgen.. bloos.gif

Eigenlijk was het ook de bedoeling van Namco en Atari om het spel zo realistisch mogelijk uit te brengen, het ziet er nu al best gaaf uit om eerlijk te zijn, maar dat zag TDU1 ook al. De AI van TDU1 was echt compleet bad, in TDU2 hebben ze voor een aantal spelers een beta uitgebracht, en die moeten de AI nu gaan beoordelen van TDU2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.