Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan

Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl

Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1778731

Wat mij als eerste opviel: CITROËN 2 CV

Eerste Citroen in TDU-reeks! Alleen is de carlist nog wel erg kort, ik had toch eigenlijk wel meer verwacht. Maargoed, dat kan je ook wel compenseren met de grootte van de map en de opties in het spel.

Maargoed, over een paar maandjes kunnen we gaan genieten van TDU2. static.gif

Bewerkt: door GekkieJ01

Geplaatst:
comment_1778734

Nissan Skyline is weg? :cab:

Wel erg weinig normale auto's of Japanse auto's :clown:

Ik hoop dat we kunnen modden, want deze wagenlijst is niet geheel mijn smaak.

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1779573

Nissan Skyline is weg? :cab:

Wel erg weinig normale auto's of Japanse auto's :clown:

Ik hoop dat we kunnen modden, want deze wagenlijst is niet geheel mijn smaak.

Ik dacht ook al zoiets, maar dit is wel Ibiza. Het eiland van zon, strand, feest, etcetera. Daar rijd je eerder rond in een Ferrari California dan in een Toyota MR2.

Geplaatst:
comment_1779596

persoonlijk had een Skyline R34 er wel in gemogen in plaats van de 6 bugatti veyrons die erin zitten waarvan ik geloof alleen de supersport en grand sport echt verschillend zijn. Een coupe 8C had er ook wel in gemogen trouwens.

Geplaatst:
comment_1779735

Dat is waarschijnlijk de reden waarom er zo veel Bugatti's zijn. Een kleine externe aanpassing, welke eigenlijk meestal alleen een simpel kleurtje of andere texture is, is makkelijker en kost minder tijd dan een geheel nieuwe wagen te maken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1779747

Dat is waarschijnlijk de reden waarom er zo veel Bugatti's zijn. Een kleine externe aanpassing, welke eigenlijk meestal alleen een simpel kleurtje of andere texture is, is makkelijker en kost minder tijd dan een geheel nieuwe wagen te maken.

In de vorige TDU kwam er geen 1 Bugatti voorbij ( buiten carmods om ). Waarom zouden ze er nu wel voor kiezen, zet er dan een BMW M5 in. nosmile.gif

Geplaatst:
comment_1779771

Alsof er zo veel verschil zit tussen de Chinese en normale "editie" van de Ferarri 599, of de Audi Q7, of die Aston Martin DB'tjes. Feit blijft dat het makkelijker is om variaties van auto's te maken dan geheel nieuwe auto's. Ik weet vrijwel zeker dat als de Grand Sport er niet in had gezeten (welke volgens mij de snelste is), dat jij had lopen zeuren dat die er niet in zat.

Ik vind de carlist zo wel goed. BMW's vind ik er zelf niet geweldig uitzien, en in een vier-deurs auto racen is als je het mij vraagt redelijk doelloos. Geef mij maar liever een Mercedes SLS.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1779791

Alsof er zo veel verschil zit tussen de Chinese en normale "editie" van de Ferarri 599, of de Audi Q7, of die Aston Martin DB'tjes. Feit blijft dat het makkelijker is om variaties van auto's te maken dan geheel nieuwe auto's. Ik weet vrijwel zeker dat als de Grand Sport er niet in had gezeten (welke volgens mij de snelste is), dat jij had lopen zeuren dat die er niet in zat.

Ik vind de carlist zo wel goed. BMW's vind ik er zelf niet geweldig uitzien, en in een vier-deurs auto racen is als je het mij vraagt redelijk doelloos. Geef mij maar liever een Mercedes SLS.

Dit spel is niet alleen gemaakt om als een idioot over een bepaald stukje map te racen, het is ook de bedoeling dat je gaat verkennen ( cruisen/touren ) met normale auto's, waarom denk je anders dat ze 4X4 auto's of een Audi Avant erin gooien, die versta ik niet onder raceauto's hoor.

Trouwens, ik heb liever normale standaard auto's zoals een Mazda 6, Opel Vectra Station, Renault Megane enzovoort dan een SLS AMG, of een DBS... Weetje waarom? Omdat die al bijna in elk spel als standaard model zit. Ze moeten gewoon eens een keer wat afwisseling erin gooien zoals een normale VW Golf 4 1.8 TDI. :)

Geplaatst:
comment_1779902

Als je met normale auto's wilt gaan rijden en cruisen verwijs ik je door naar een spel zoals GTA of Driver. De Test Drive serie is nog steeds een race spel, het maakt niet uit hoeveel sims ze er tegen aan gooien. De 4WD auto's zijn voor het offroaden, welke een nieuw element is in het spel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.