Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan

Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl

Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1800554

Mods kan je vies tegen vallen hoor, er is niet zoveel aanleg voor mods in TDU(2) dan bv. GTA en ze hadden TDU 1 al best goed beveiligd waardoor modden best omslachtig ging.

Ze kunnen nu nog steeds niet alles aanpassen, denk maar aan wielgrootte etc of alleen via een installer.

@ Hayte, hoelang zijn ze al bezig met GT5, al eeuwen, dus die licensies hebben ze ook al eeuwen, en Polyphony heeft meer geld te besteden aan licensies dan Atari/Eden Games.

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1800557

Praat geen onzin :7

Als GT5 Lamborghini en BMW auto's heeft, dan kan Eden Games dat ook.

Dan wilde Lamborghini niet nog meer licenties verkopen... 't staat namelijk zo op het officiele TDU forum, Eden heeft het zelfs zelf nog ergens gezegd.

Er was in ieder geval een automerk waarbij EA de licentie zou moeten delen maar dat niet wilde, kan me alleen even niet herinneren welke het nou was...

@GolfG60: Mja, dat klopt, maar de mods zijn er wel :puh: Dus als je dan zo graag een Lambo wil dan moet je maar genoegen nemen met een Lambo met de verkeerde wielgrootte vind ik :7...

Geplaatst:
comment_1800570

Zou ik ook wel willen, maar heb hier volgens mij geen Dixons in de buurt zitten :(

Man ik kan niet wachten :D 'T is dan niet zo'n hype als met GTA IV maar toch lijkt het me wel heel vet, is m`n eerste legale spel sinds... een héél lange tijd :puh:

Geplaatst:
comment_1800583

Zou ik ook wel willen, maar heb hier volgens mij geen Dixons in de buurt zitten :(

Man ik kan niet wachten :D 'T is dan niet zo'n hype als met GTA IV maar toch lijkt het me wel heel vet, is m`n eerste legale spel sinds... een héél lange tijd :puh:

Idd, ik ben ook van plan om hem legaal te kopen, weet alleen niet voor de PC of de PS3.

Maar ik ga weer terug naar Hawai :cya:

Geplaatst:
comment_1800630

Even een lijstje maken:

*geen idee welke console*

-Jallehab

Test Drive Unlimited 2 - PS3:

-GekkieJ01

-Redfire18?

-Tha-Ran

-

Test Drive Unlimited 2 - Xbox 360

-DJ-GTA?? (Baranczyk @ Xbox en PSN?)

-Shorty_D

-

Test Drive Unlimited 2 - PC

-Mythbuster (Mythbuster92 @ GFWL)

-iefen?

-Flitskikker ("Speciale offline-versie")

Maar man, wat een schijtgame is dit zeg. :7

• Spel start standaard op in Windowed-mode. Nergens een optie om full-screen te krijgen.
  • Auto's slippen gek en overdreven als de jozef.
  • Zeer bedroevende environmental damage en collisions. Ik knal gewoon kapot tegen een hekje en een stoeprand. :7
  • Memory leaking. Om de 3 seconden een hapering. (PC voldoet ruim aan de aanbevolen eisen)
  • Soms activeert er een onderdeel niet en moet ik restarten.
  • Baggercontrols. Waarom rijden en lopen met pijltjestoetsen?! Denk ik, ik stel het even in op WASD; als ik wat verander gaat diegene waarvoor hij in gebruik is op Unassigned wat ik later wel aanpas. Nee hoor, dikke "key in use" in m'n face.
  • Komen er later meerdere radiozenders? Ik heb er nu 2: baggere rock en nog wel redelijke house.

Geplaatst:
comment_1800663

• Spel start standaard op in Windowed-mode. Nergens een optie om full-screen te krijgen.
  • Auto's slippen gek en overdreven als de jozef.
  • Zeer bedroevende environmental damage en collisions. Ik knal gewoon kapot tegen een hekje en een stoeprand. :7
  • Memory leaking. Om de 3 seconden een hapering. (PC voldoet ruim aan de aanbevolen eisen)
  • Soms activeert er een onderdeel niet en moet ik restarten.
  • Baggercontrols. Waarom rijden en lopen met pijltjestoetsen?! Denk ik, ik stel het even in op WASD; als ik wat verander gaat diegene waarvoor hij in gebruik is op Unassigned wat ik later wel aanpas. Nee hoor, dikke "key in use" in m'n face.
  • Komen er later meerdere radiozenders? Ik heb er nu 2: baggere rock en nog wel redelijke house.

Sommige dingen, kan ik begrijpen, maar denk je bij jezelf niet dat je een klein beetje oneerlijk bezig bent? :7

Ik bedoel, je Windowed-mode ligt waarschijnlijk aan je "speciale" versie (al kon je dat volgens mij oplossen met CTRL F4, of iets in die richting), je memory leaking kan ook aan je versie liggen, evenals je niet-activerende onderdeel problemen.

Geplaatst:
comment_1800690

...

Sommige dingen, kan ik begrijpen, maar denk je bij jezelf niet dat je een klein beetje oneerlijk bezig bent? :7

Ik bedoel, je Windowed-mode ligt waarschijnlijk aan je "speciale" versie (al kon je dat volgens mij oplossen met CTRL F4, of iets in die richting), je memory leaking kan ook aan je versie liggen, evenals je niet-activerende onderdeel problemen.

Windowed is inmiddels opgelost. Niet-activerende onderdelen tot nu toe niet meer tegengekomen. Memoryleaking blijft aanhouden.

Alsnog blijven dan die andere punten over waarom ik het een schijtgame vind.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.