Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan

Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl

Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1649106

Nadat ik TDU 1 heb gespeeld, komt nummertje 2 dit huis echt niet in!

Ik weet niet wat het is, maar ik raak niet opgewonden* of geprikkeld van dat spel.

(* = Denk alseblieft niet door)

@Edit: Stond daar Offroad en 4x4? Ik neem het terug. Snel deze game kopen!

Bewerkt: door Twister24

Geplaatst:
comment_1649140

Nadat ik TDU 1 heb gespeeld, komt nummertje 2 dit huis echt niet in!

Ik weet niet wat het is, maar ik raak niet opgewonden* of geprikkeld van dat spel.

(* = Denk alseblieft niet door)

@Edit: Stond daar Offroad en 4x4? Ik neem het terug. Snel deze game kopen!

Zeker stond daar off-road en 4x4:D. Ik heb zelf ook grote verwachtingen voor dit spel.

Bewerkt: door Dj-GTA

Geplaatst:
comment_1649192

Ik denk ook wel dat het bij hopen blijft.. :-(

Ik vind echt dat die ophangingen van die autos uit de trailers van het spel veel te houterig zijn, en ik vind dat de psyhics ook niet zo heel super zijn. Maar ik blijf optimistisch, wie weet is deze trailer wel op PC opgenomen en heeft diegene gewoon met pijltjes zitten sturen.. :7

Ik ga hem wel denk wel kopen

Geplaatst:
comment_1649200

Hmm, want this one. Gaat zeker binnenkomen hier, tenzij hij absurd duur wordt, dan koop ik liever BFMC2 of CODMW2..

TDU2 zal ongeveer €40,- gaan kosten, de prijs is helaas nog niet officieel vastgesteld.

Ik vind echt dat die ophangingen van die autos uit de trailers van het spel veel te houterig zijn, en ik vind dat de psyhics ook niet zo heel super zijn. Maar ik blijf optimistisch, wie weet is deze trailer wel op PC opgenomen en heeft diegene gewoon met pijltjes zitten sturen.. :7

Het is nog maanden voor de release dus er kan nog veel veranderen. Als ze de volgende trailer op een PS3 opnemen zul je het grote verschil merken aangezien PS3, High Definition ondersteund en ik denk de meeste ook een Full HD tv bezitten (onder andere ik). Maar nogmaals mijn verwachtingen zijn groot wat betreft het spel in het algemeen maar ook de graphics.

Geplaatst:
comment_1649339

Toen ik TDU had gekocht kosste die volgens mij 30 euro, rond die prijs zal TDU2 ook wel in de winkels liggen hoop ik ;)

Gekocht voor maar 5 euries :7

Ik heb hem toen ook voor ongeveer dezelfde prijs gekocht voor de PC echter kan mijn huidige pc het spel niet aan. Ik ben aant kijken of ik hem nog ergens voor de ps2 voor op mijn ps3 uit kan halen.

Geplaatst:
comment_1649386

Hmm, want this one. Gaat zeker binnenkomen hier, tenzij hij absurd duur wordt, dan koop ik liever BFMC2 of CODMW2..

TDU2 zal ongeveer €40,- gaan kosten, de prijs is helaas nog niet officieel vastgesteld.

Ok, da's wel te doen. Tnx :)

Geplaatst:
comment_1649656

Bij een studio die een race-game maakt maken ze zo'n trailer echt niet met de pijltjes als besturing. Grootte kans dat ze de dikste stuurtjes hebben.

En nog @DJ-GTA: Je weet de de graphics van de pc 9 van de 10 keer beter is als op een console. :puh:

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
comment_1649948

Ik koop hem sowieso voor PS3, als ik mijn pc met mijn PS3 ga vergelijken is mijn PS3 9 van de 10 keer beter. Moet toch maar weer eens Windows XP erop gaan zetten i.p.v. Windows 7 hij ondersteund geen drivers van XP moederbord enz.:S

.:EDIT:.

nieuwe screenshots:D

Klik hier voor Audi Q7

Klik hier voor Ford GT

Klik hier voor Audi TT RS

Klik hier voor Aston Martin DBS

Meer screenshots volgen, ik heb ze in links geplaatst anders wordt het topic te groot voor sommige mensen onder ons.

Bewerkt: door Dj-GTA

Geplaatst:
comment_1650103

Ik koop hem sowieso voor PS3, als ik mijn pc met mijn PS3 ga vergelijken is mijn PS3 9 van de 10 keer beter. Moet toch maar weer eens Windows XP erop gaan zetten i.p.v. Windows 7 hij ondersteund geen drivers van XP moederbord enz.:S

Klik hier voor Audi Q7

Klik hier voor Ford GT

Meer screenshots volgen, ik heb ze in links geplaatst anders wordt het topic te groot voor sommige mensen onder ons.

Ziet er goed uit! :klap:

Geplaatst:
comment_1650214

Klik hier voor Audi Q7

Klik hier voor Ford GT

Ziet er goed uit! :klap:

Vooral die screen met die Q7 vind ik o-zo prachtig:$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.