Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan

Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl

Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1807960

Voor de PC'ers onder ons:

'74 Lancia Stratos en '69 Dodge Charger in gratis DLC

Dat heb ik in mijn laatste post al verteld slimpie...

EDIT: sorry voor de mislukte quote XD

Idd, waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen bloos.gif

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1809736

Gister nog maar eventjes een RS6 gekocht, en toen gecruised met een VW Golf 6 GTI. Was wel lachen aangezien hij de hele tijd z'n richtingaanwijzer aan liet staan totdat ik met m'n lichten seinde, toen vlogen ze opeens uit :puh:

Toen offroad gegaan met m'n VW Touraeg in het zwart, echt een prachtige wagen is het, en de topsnelheid ligt nog aardig hoog. thumbsup2.gif

Geplaatst:
comment_1809884

Tja ik had laatste en NissanDatsun GT-R( :clown: ) gekocht, aangezien hij zo cheap was, leek het me een mooie wagen om de A2 mee te rijden... Ja keep dreaming dus hè, lag elke race tussen 3e en 5e in zo`n beetje, zelfs op bij een start op rechte wegen kon ik de eerste 2 niet inhalen. Klere auto, was toch nog vrij veel geld! Gelijk verkocht en een beetje geld bij elkaar geschraapt om de Ferrari 458 Italia te kopen... Kon ik opeens makkelijk mee winnen, zelfs in de regen(toen reed er ineens wel zo`n domme Datson voorop :bonk: )

Anyhow... Had voor de A1 een Mclaren gekocht, aangezien die van 0 tot 100 in 2.4 seconde doet ofzo, mja en topsnelheid van 354 leek me wel genoeg, 400 haal je toch niet in zo`n race...

Niet dus. :ch: Veyron, die er 2.8 of 2.9 of zo over hoort te doen van 0 tot 100, met mr Wintory sprintte me bij de start hard voorbij, héél hard!... Ook maar verkopen dus, en dan sparen voor een Koenigsegg CCXR of een Bugatti Veyron EB(geen GranSport cabrio, wil geld sparen om de Audi R8 spider en Spyker C8 spider te kopen/winnen :puh:)... Vind die Veyron alleen zo lelijk! Maar de Koeniggsegg is én bijna boven de 2 miljoen, én is niet 4wd, de Veyron wel, én je kunt niets aan de kleur en interieur veranderen! Dus dan moet je toch iets hè...

En moet ook nog geld sparen voor de 1969 Charger en 1974 Lancia Stratos van de gratis DLC binnenkort, die zullen ingame ook niet weinig kosten! Plus dat ik graag 2 Chargers wil, eentje als General Lee, en een gewoon in Hemi Orange :eten:

Al met al gisteren dus véél geld verspild.

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1809911

Nou in het begin van het spel ben je al een beetje een nicht, aangezien je dan een personage staat te kiezen.. maar eigenlijk zijn al die mannen een stel nichten die staan te dansen en ik wil liever niet als een vrouw in een auto zitten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1809961

Ik erger me eraan dat je met zo'n hersenloos personage speelt dat nergens op reageert of antwoord. nosmile.gif

* kruipt stoel weer op van lachen *

Damn, wat een geniale opmerking. schater.gif

De enige opmerking die ik de personage heb horen zeggen is Hi, this is me ofzo. ( toen je op TV kwam )

Geplaatst:
comment_1810006

Plastische chirurgie slaat ook nergens op, ik erheen, kon ik niet eens tieten implantaten doen :7

Wel grappig als je zijn/haar kop verbouwd, dat hij/zij dan als een mummie rondrijden met verband om de kop :D

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1810038

Plastische chirurgie slaat ook nergens op, ik erheen, kon ik niet eens tieten implantaten doen emo.gif

Wel grappig als je zijn/haar kop verbouwd, dat hij/zij dan als een mummie rondrijden met verband om de kop icon_mrgreen.gif

Idd, echt een grappige feauture. :puh:

Geplaatst:
comment_1810224

Niet dus. :ch: Veyron, die er 2.8 of 2.9 of zo over hoort te doen van 0 tot 100, met mr Wintory sprintte me bij de start hard voorbij, héél hard!... Ook maar verkopen dus, en dan sparen voor een Koenigsegg CCXR of een Bugatti Veyron EB(geen GranSport cabrio, wil geld sparen om de Audi R8 spider en Spyker C8 spider te kopen/winnen :puh:)... Vind die Veyron alleen zo lelijk! Maar de Koeniggsegg is én bijna boven de 2 miljoen, én is niet 4wd, de Veyron wel, én je kunt niets aan de kleur en interieur veranderen! Dus dan moet je toch iets hè...

Tip die ik je nu geef: Koop een Veyron. uit mijn Ervaring vind ik dat Veyron Veel meer Grip heeft. en makkelijker rijdt.

ik heb toevallig ook de Koenigsegg en die bevalt me niet. Ik weet niet wat er loos is maar Grip is ver te zoeken.

Geplaatst:
comment_1810250

Wat er loos is is dat de limited slip diffs niet werken bij de auto's... In echte auto's(op de 2cv en kever en zo na dan...) heb je een functie in je differentieel die ervoor zorgt dat je linker wiel maar een bepaalde hoeveelheid sneller kan draaien dan je rechter, en andersom... Dus ook al rijdt je dan met één wiel op ijs en de ander op asfalt, dan spint heel even(totdat de functie het merkt) alleen dat wiel dat op ijs zit, en daarna zal het andere wiel ook mee gaan draaien waardoor je gewoon vooruit kan komen...

In TDU echter, is deze functie nauwelijks tot niet uitgewerkt, dus als jij door een bocht gaat met achterwiel aangedreven auto's, en vol gas de bocht uit wil, heeft één van je achterwielen als hij geen goeie grip heeft, gewoon de mogelijkheid om oncontroleerbaar te gaan spinnen... In het echt zou je LSD dan in werking treden waardoor dat wiel wat minder hard gaat draaien en het andere wat harder...

In dat geval is zo`n slip veel makkelijker te corrigeren, in TDU spin je dan dus gewoon keihard in het rond...

Heb overigens gewoon de Veyron gekocht inderdaad, was ook een stuk goedkoper. Hij's wit met oranje, met een bruin met zwart(?) dashboard :D Ik dacht, ik doe eens gek en ik verkracht 'm even :D

Ben trouwens de Lotus/Caterham super 7 aan het bestikkeren totdat hij lijkt op de Westfield van de serie 'A Racingcar is Born' van Mark Evans...

Deze dus..

GUDVD5097.jpg

Laat vanavond ofzo wel 'n plaatje zien.

Moet nog een Jaguar E-type kopen, daar het dak van zwart stikkeren, en het juiste nummerbord op de motorkap plakken(HPJ 969C)... Verder de Shelby Cobra 427 donkerrood maken, en dan heb ik alle wagens van dat soort series van Mark Evans :D(mijn held overigens), nl A Car is Born en A car is Reborn

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.