Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan

Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl

Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1814393

Ik vind het eigenlijk een leuk spel, alleen dat het wat problemen heeft en meestal blijft haken terwijl mijn pc toch redelijk goed is zeker voor Test Drive Unlimited 2.Ik dacht dat de update ging helpen en dat ik wat hogere setting kon zetten maar nee , ik speel nu op een resolutie van 800*600 en alles op low en nog durft hij soms te blijven hangen. Iemand die me kan helpen want het is echt niet mooi zo hoor als je snel rijdt dan wordt het zo wazig dat ik er niet meer naar kan kijken, echt kut dus.

Geplaatst:
comment_1814670

De dag/nacht en regen/zon vind ik ook niet goed geregeld, bij mij is het denk ik 75% nacht en ook nog eens 85% regen. Best irritant als je championships wil doen, en ook niet realistisch op dit soort eilanden.

Geplaatst:
comment_1814794

Ligt eraan hoe lang en wanneer je speelt. Ik heb nergens last van, bij mij is het gewoon 50% dag / nacht en misschien 25% regen. Heb zelfs pas één keer regen gehad op Ibiza(al zit ik daar niet zo veel...).

Idd, regen op Ibiza heb ik wel best veel, zeker 1 keer per 2 dagen.

Op Hawaï heb ik pas 1 keer regen gehad.

Geplaatst:
comment_1814861

Nice man ! Hoe heb je die strepen gedaan ?

Ik heb de vrijheid genomen om daarvoor de Franse vlag te gebruiken, want met gewone rechthoekjes had het jaren geduurd. :puh: Het is dus 4 of 5 keer de Franse vlag achter elkaar geplakt na ze te in de lengte uit te rekken en in de breedte smaller te maken.

Sommige bomb challenges zijn echt briljant. :puh: Moest hiernet een Audi R8 naar een garage brengen, 5km rijden zonder tijdslimiet (alleen op de weg blijven en niet crashen) en ik kreeg 30k, erna met een Zonda 4.5 km rijden en 65k. :bonk:

Edit: oeps, dubbelpost. :$ Wist niet dat ik de laatste was die had gepost.

>>> Door Kai-ShockWave: Fixed.<<<

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1815919

Ik heb meestal bommetje waarbij ik maar 3000 of 5000 verdien xD. En als ik er dan eentje heb waarmee ik wat meer verdien (30000 was meeste tot nu toe), dan moet ik vaak meer dan 10KM rijden, of zit dat bommetje op een weg die ik nog niet verkend heb. En laatst kreeg ik ook zo'n auto die alleen maar ging slippen van zodra je gas gaf, die opdracht cancelde ik dan ook omdat dat niet uit te rijden was zonder veel schade.

Geplaatst:
comment_1816219

Ik heb 1 vraag voor ik hem koop, want ik moet ook nog een nieuwe controller. Is dit spel de moeite waard om te kopen, en wat kan je nou allemaal precies want ik snap van die filmpjes echt geen zak. wat zijn de mogelijkheden?

Geplaatst:
comment_1816320

Ik heb 1 vraag voor ik hem koop, want ik moet ook nog een nieuwe controller. Is dit spel de moeite waard om te kopen, en wat kan je nou allemaal precies want ik snap van die filmpjes echt geen zak. wat zijn de mogelijkheden?

Is heel simpel je bent een persoon in het spel met een auto/s huis/en om auto's en huizen te kunnen kopen heb je geld nodig dit doe je door (onleine) te race of missie te volbregen (breng dit van a naar b enzz ) met dat geld kan je beter auto's kopen voor de races maar je kan bijv ook kleren kopen of spullen voor je huis.

Ik vind het best wel een leuk spel (speel het ook met stuur) en als strax de patch er is kunnen we ook onleine en dan breek de hel los WHAHAA :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.