Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan



Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl


Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

  • Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1830600
Release Patch #3 DLC1 'Exploration Pack'

Word verwacht in week 17 van 2011

• 20 new missions

• 2 new mission types: Extreme Convoy and Timed Convoy

• 20 new wrecks to find which give you access to 2 new exclusive cars: Lancia Stratos version Rallye and Dodge charger 1969

• 3 additional Discovery levels

• 2 new Multiplayer Races for the Lancia Stratos

• DLC: Help channel in TDU media

• 3D display mode (PS3/PC)

• Bikes dealer, Auction hall, clothes shop are in “under construction” mode

• DLC2 Car dealers are present but not activated

• Ability to sell duel cars

• Co-driving unlocks roads for the passenger

• Increased rewards in multi challenges and car restrictions

• PC Chat: Updated colors and position

• Free ride players’ names updated: lighter display

• PC : Edit profile (resolves incompatibility Atari.com account changes

• Fixes for instant challenges (off-road)

• Impact sound after jump

• Fixes for casino roulette exploits

• Fix for Casino Level 10 cut scene crash

• Properly initialize club cars in lobby list (to play club races with club cars)

• IP Voice menu management on PS3 (enables the player to turn off IP Voice)

Geplaatst:
comment_1830647

ma 25-04-2011 t/m zo 01-05-2011 = week 17 overigens...

En Gekkiej... 't spijt me je dit te moeten meedelen... Maar de consoles moeten nog wachten op de approval van Microsoft en Sony... Stond op de twitter dus dat de patch volgende week voor PC uitkomt en voor consoles ingestuurd wordt voor approval... Duurt meestal dus week of 2. Ik hoop alleen dat de PC niet alsnog achtergehouden wordt daardoor :(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1830703

ma 25-04-2011 t/m zo 01-05-2011 = week 17 overigens...

En Gekkiej... 't spijt me je dit te moeten meedelen... Maar de consoles moeten nog wachten op de approval van Microsoft en Sony... Stond op de twitter dus dat de patch volgende week voor PC uitkomt en voor consoles ingestuurd wordt voor approval... Duurt meestal dus week of 2. Ik hoop alleen dat de PC niet alsnog achtergehouden wordt daardoor :(

Nouja. :{ Die patch is opzich wel stoer. Enige probleem is dat er maar 2 voertuigen bij komen, had liever die een aantal auto's uit die lijst gezien die ik een paar dagen terug had gepost. :)

Geplaatst:
comment_1830846

ma 25-04-2011 t/m zo 01-05-2011 = week 17 overigens...

En Gekkiej... 't spijt me je dit te moeten meedelen... Maar de consoles moeten nog wachten op de approval van Microsoft en Sony... Stond op de twitter dus dat de patch volgende week voor PC uitkomt en voor consoles ingestuurd wordt voor approval... Duurt meestal dus week of 2. Ik hoop alleen dat de PC niet alsnog achtergehouden wordt daardoor :(

Nouja. :{ Die patch is opzich wel stoer. Enige probleem is dat er maar 2 voertuigen bij komen, had liever die een aantal auto's uit die lijst gezien die ik een paar dagen terug had gepost. :)

Nja, ze zijn gratis dus echt veel te klagen heb je niet :bonk:

Daarnaast staat er dat er showrooms/plekken bijkomen, dus het zal vast wel niet lang duren dat de DLC wordt aangekondigd ;)

Geplaatst:
comment_1830939

ma 25-04-2011 t/m zo 01-05-2011 = week 17 overigens...

En Gekkiej... 't spijt me je dit te moeten meedelen... Maar de consoles moeten nog wachten op de approval van Microsoft en Sony... Stond op de twitter dus dat de patch volgende week voor PC uitkomt en voor consoles ingestuurd wordt voor approval... Duurt meestal dus week of 2. Ik hoop alleen dat de PC niet alsnog achtergehouden wordt daardoor :(

Nouja. :{ Die patch is opzich wel stoer. Enige probleem is dat er maar 2 voertuigen bij komen, had liever die een aantal auto's uit die lijst gezien die ik een paar dagen terug had gepost. :)

Nja, ze zijn gratis dus echt veel te klagen heb je niet :bonk:

Daarnaast staat er dat er showrooms/plekken bijkomen, dus het zal vast wel niet lang duren dat de DLC wordt aangekondigd ;)

en voor die dlc moet je zeker dokken

Geplaatst:
comment_1831049

ma 25-04-2011 t/m zo 01-05-2011 = week 17 overigens...

En Gekkiej... 't spijt me je dit te moeten meedelen... Maar de consoles moeten nog wachten op de approval van Microsoft en Sony... Stond op de twitter dus dat de patch volgende week voor PC uitkomt en voor consoles ingestuurd wordt voor approval... Duurt meestal dus week of 2. Ik hoop alleen dat de PC niet alsnog achtergehouden wordt daardoor :(

Nouja. :{ Die patch is opzich wel stoer. Enige probleem is dat er maar 2 voertuigen bij komen, had liever die een aantal auto's uit die lijst gezien die ik een paar dagen terug had gepost. :)

Nja, ze zijn gratis dus echt veel te klagen heb je niet :bonk:

Daarnaast staat er dat er showrooms/plekken bijkomen, dus het zal vast wel niet lang duren dat de DLC wordt aangekondigd ;)

en voor die dlc moet je zeker dokken

Jep, wss wel, zo proberen ze een extra inkomen te sprokkelen ;)

Geplaatst:
comment_1831051

Laat ze beter eerst dat stomme spel gaan fixen. Zoek één keer `n filmpje op van hardcore mode in TDU1 en je zal voortaan bij het spelen van TDU2 het gevoel hebben "beter hadden ze zich gefocust op het autorijden ipv dat domme casino/of wat dan ook anders".

Overigens... Koop een Viper SRT10, tune hem acceleratie en speed op stage 2, tune de remmen op stage 3, zet driving aids op sport(in regen op full of sport) en zoek een bochtig bergweggetje op. Auto drift vrij redelijk maar je moet best wel even oefenen.

Met Zonda Cinque en Tricolore, driving aids op sport lukt het ook, zonder tuning.

Waarom driving aids op sport? Omdat die apen bij Atari zijn "vergeten" limited slip differentials op auto's te plaatsen, waarbij je of gewoon grip hebt op de weg in een bocht, of spint, dan van nature tegenstuurt en iets met je gas speelt, waardoor je het alleen nog maar erger maakt... In tegenstelling tot rijden met Limited Slip Diffs, waarbij je met meer gas geven de auto uit de drift kan trekken.... Iets wat in TDU1 perfect was uitgewerkt.

Verveel me dood in dit spel tegenwoordig, ik moet me er toe zetten om iets te vinden dat leuk is, normaal vind je die dingen zelf in zo`n spel, hier moet ik er naar zoeken en er is gewoon niets meer te doen, die eilanden zijn gewoon zo dood als de pest, die patch had echt 'n week eerder moeten komen...

Daarbij werk geen enkel spel meer correct bij mij: GTA IV start RGSC niet meer op waardoor ik niet meer online kan, sinds ik `m gekocht heb bij Steam, na wat RGSC bestanden te hebben verplaatst en 1 opnieuw geïnstalleerd geen verschil, na nog een keer opnieuw RGSC te installeren crasht het spel nu bij het opstarten, zonder foutmelding, EFLC speelt niemand meer die ik ken(en werkt waarschijnlijk niet aangezien ik RGSC een keer verwijderd heb uit rockstar games folder en opnieuw heb geinstalleerd, waarna IV dus crashte), en TDU2 heeft zo veel vertiefte connectie en driving model problemen(o.a. limited slip diffs) dat ik er amper met iemand mee kan rijden...

Jammer, zulk soort dingen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1831067

Laat ze beter eerst dat stomme spel gaan fixen. Zoek één keer `n filmpje op van hardcore mode in TDU1 en je zal voortaan bij het spelen van TDU2 het gevoel hebben "beter hadden ze zich gefocust op het autorijden ipv dat domme casino/of wat dan ook anders".

Overigens... Koop een Viper SRT10, tune hem acceleratie en speed op stage 2, tune de remmen op stage 3, zet driving aids op sport(in regen op full of sport) en zoek een bochtig bergweggetje op. Auto drift vrij redelijk maar je moet best wel even oefenen.

Met Zonda Cinque en Tricolore, driving aids op sport lukt het ook, zonder tuning.

Waarom driving aids op sport? Omdat die apen bij Atari zijn "vergeten" limited slip differentials op auto's te plaatsen, waarbij je of gewoon grip hebt op de weg in een bocht, of spint, dan van nature tegenstuurt en iets met je gas speelt, waardoor je het alleen nog maar erger maakt... In tegenstelling tot rijden met Limited Slip Diffs, waarbij je met meer gas geven de auto uit de drift kan trekken.... Iets wat in TDU1 perfect was uitgewerkt.

Verveel me dood in dit spel tegenwoordig, ik moet me er toe zetten om iets te vinden dat leuk is, normaal vind je die dingen zelf in zo`n spel, hier moet ik er naar zoeken en er is gewoon niets meer te doen, die eilanden zijn gewoon zo dood als de pest, die patch had echt 'n week eerder moeten komen...

Daarbij werk geen enkel spel meer correct bij mij: GTA IV start RGSC niet meer op waardoor ik niet meer online kan, sinds ik `m gekocht heb bij Steam, na wat RGSC bestanden te hebben verplaatst en 1 opnieuw geïnstalleerd geen verschil, na nog een keer opnieuw RGSC te installeren crasht het spel nu bij het opstarten, zonder foutmelding, EFLC speelt niemand meer die ik ken(en werkt waarschijnlijk niet aangezien ik RGSC een keer verwijderd heb uit rockstar games folder en opnieuw heb geinstalleerd, waarna IV dus crashte), en TDU2 heeft zo veel vertiefte connectie en driving model problemen(o.a. limited slip diffs) dat ik er amper met iemand mee kan rijden...

Jammer, zulk soort dingen.

Weet jij of er al mods zijn voor TDU2.. dat heeft mijn weer 2 jaar volgespeelt. :puh:

Geplaatst:
comment_1831259

Nope, en anders word je er mee gebanned :puh:

En waaruit concludeer je dat?

In TDU 1 werd je niet voor mods gebanned, models aanpassen mocht gewoon, physics werd gecontroleerd en als die te veel afweken kreeg je een kick.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1831393

Nope, en anders word je er mee gebanned puh2.gif

En waaruit concludeer je dat?

In TDU 1 werd je niet voor mods gebanned, models aanpassen mocht gewoon, physics werd gecontroleerd en als die te veel afweken kreeg je een kick.

Idd, in TDU 1 kon je van alles aanpassen, zolang die maar niet teveel afweken van orgineel ( dus niet dat je met een Audi RS4 430 km/h kan ofzo. ) Zo had ik een Audi RS4, helemaal verlaagd.. BBS'jes eronder.. sound mod, xenon enzovoort.

Geplaatst:
comment_1831927

Nope, en anders word je er mee gebanned :puh:

En waaruit concludeer je dat?

In TDU 1 werd je niet voor mods gebanned, models aanpassen mocht gewoon, physics werd gecontroleerd en als die te veel afweken kreeg je een kick.

Mods kunnen je een oneerlijk voordeel geven in MP races, dus online zullen mensen soms een aanklacht tegen je indienen, bij veel aanklachten kun je gebanned worden... Maar er zijn ook directere manieren waarmee ze bannen...

Geplaatst:
comment_1834365

Ik heb nu een programma waarmee ik kan memory hacken, en ik heb net de Audi R8 V8 gehacked, welke alleen te rijden valt in een convoy missie.

Maar helaas, hij heeft nogal een fucked up handling, glijdtrijdt als een FWD in TDU 2, gas erop rijdt ie goed, maar zonder gas een bocht ingaan betekend achterkant die wegglijdt :clown:

Daardoor is driften wel leuk, maar soms komt het op momenten waar je het niet wilt :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.