Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan

Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl

Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1835865

Xbox en PS3 zijn nu pas naar Sony en Microsoft verstuurd om te laten testen. 't Schijnt te werken als je TDU2 opnieuw installeerd, dus dat ben ik nu aan het doen. Ook schijnt een oude TDU2.exe en uplauncher.exe terug te plaatsen de error te fixen. Hopen maar dat dat zo is dus.

Geplaatst:
comment_1835867

Xbox en PS3 zijn nu pas naar Sony en Microsoft verstuurd om te laten testen. 't Schijnt te werken als je TDU2 opnieuw installeerd, dus dat ben ik nu aan het doen. Ook schijnt een oude TDU2.exe en uplauncher.exe terug te plaatsen de error te fixen. Hopen maar dat dat zo is dus.

Dan is het nog maar Single Player :(.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1835874

Vind het hier wat Dood worden emo.gif.

En die kut PSN moet weer online komen!

OVerigens nooit een Hummer HS3 kopen. Man wat voor een log traag ding is dat.

En je mag my ook toevoegen als PSN het weer doet voor online. Emotijger is de PSN naam. Niet op letten is soort van grapje emo.gif.

Hummers zijn altijd traag.. sad2.gif

Geplaatst:
comment_1835878

Vind het hier wat Dood worden emo.gif.

En die kut PSN moet weer online komen!

OVerigens nooit een Hummer HS3 kopen. Man wat voor een log traag ding is dat.

En je mag my ook toevoegen als PSN het weer doet voor online. Emotijger is de PSN naam. Niet op letten is soort van grapje emo.gif.

Hummers zijn altijd traag.. sad2.gif

Hoe verkoop je hem eigenlijk?

Mss dat ik wel voor die VW Touareg ga.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1835892

Je kon hem volgens mij alleen verkopen als je garage vol was...

Dan stont er dat je een auto moest verkopen om een nieuwe te kunnen kopen.

Inderdaad. Als je garage vol is en je wilt er een auto bijkopen geeft het spel de melding dat je eerst 1 auto moet verkopen, dit doe je door de auto aan te kruisen en op vierkantje te drukken. :)

Geplaatst:
comment_1835894

Inderdaad. Als je garage vol is en je wilt er een auto bijkopen geeft het spel de melding dat je eerst 1 auto moet verkopen, dit doe je door de auto aan te kruisen en op vierkantje te drukken. :)

Had het juist gevonden :puh:. Dit gaat overigens ook als je een auto wilt kopen die te duur voor je is.

Heb nu die Land Rover HSE gekocht. Zalig ding :puh:

Trouwens weet iemand een site waar je alle wrakken en dergelijke op kan vinden?

Bewerkt: door moechy

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1835902

Inderdaad. Als je garage vol is en je wilt er een auto bijkopen geeft het spel de melding dat je eerst 1 auto moet verkopen, dit doe je door de auto aan te kruisen en op vierkantje te drukken. smile3.gif

Had het juist gevonden puh2.gif. Dit gaat overigens ook als je een auto wilt kopen die te duur voor je is.

Heb nu die Land Rover HSE gekocht. Zalig ding puh2.gif

Youtube. :) Staat een hele walkthrough op. :)

Geplaatst:
comment_1835904

Inderdaad. Als je garage vol is en je wilt er een auto bijkopen geeft het spel de melding dat je eerst 1 auto moet verkopen, dit doe je door de auto aan te kruisen en op vierkantje te drukken. smile3.gif

Had het juist gevonden puh2.gif. Dit gaat overigens ook als je een auto wilt kopen die te duur voor je is.

Heb nu die Land Rover HSE gekocht. Zalig ding puh2.gif

Youtube. :) Staat een hele walkthrough op. :)

Allright :puh:. Trouwens als je offline speelt, behoudt je je auto's dan online of moet je weer opnieuw beginnen?

Geplaatst:
comment_1835911

Ik denk als PSN het weer doet en het is goedgekeurd door sony... (kan mis nog wel ff duren...)

Heeft er iemand mischien zin om samen tdu2 te spelen op ps3 als PSN het weer doet, ik heb headset ;)

EDIT: PSN naam is: denviper

Ik wel, ik heb hem alleen nog niet binnen. Dus als ik hem binnen heb en PSN online is, dan kunnen we samen wel even wat rijden. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.