Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan

Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl

Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1836018

Die heb ik alleen beide nog niet...

Ben wel van plan de beetle te krijgen... Maar daarvoor moet ik eerst terug naar ibiza en daar heb ik nu ff geen tijd voor... (ben al wel op de helft voor de kever :) )

Ben nu wat van die opdrachtjes aan het doen en voor men Asphalt rijbewijs aan het gaan.

Geplaatst:
comment_1836092

Ik heb nog niets, heb ´m nog niet. Ook heb ik geen headset, kan er wel een aanschaffen, maar ik sluit soms ook gewoon mijn toetsenbord aan op m´n PS3. Is zo´n USB ding, met controller typen is zo irritant!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1836122

Na een tijdje een aantal leden horen praten over TDU2 en cruises stel ik jullie voor om mee te doen aan een cruise, alleen moet er wel genoeg interesse zijn. Het gaat over de PS3 versie

GekkieJ01 - Headset

Redfire - Headset

Moechy - Toetsenbord

Jallehab - Headset

End of The Riot - Headset

Tha-block - Headset

onbekendeIV - /

Nog meer vraag naar?

Dan ga ik toestemming vragen aan een moderator. En de club komt na de update ook op komst.

PC versie:

TonystarkIV

Mythbuster92

Vice

Boertijger

Voor de PC'ers organiseer ik nog niets. Dit omdat ten eerste ik geen PC versie hebt, en daarnaast is er nog geen interesse in zo te zien.

Bewerkt: door GekkieJ01

Geplaatst:
comment_1836270

Na een tijdje een aantal leden horen praten over TDU2 en cruises stel ik jullie voor om mee te doen aan een cruise, alleen moet er wel genoeg interesse zijn. Het gaat over de PS3 versie

GekkieJ01 - Headset

Redfire - Headset

Moechy - Toetsenbord

Jallehab - Headset

End of The Riot - Headset

Tha-block - Headset

onbekendeIV - /

Yannick(NL) - Toetsenbord

Nog meer vraag naar?

Dan ga ik toestemming vragen aan een moderator. En de club komt na de update ook op komst.

Ik heet op PSN wel anders, maar dat regelen we dan wel. :)

Klinkt wel leuk trouwens, ik hoop dat m'n TDU2 vandaag binnenkomt en dat ik dan snel wat auto's kan halen om een beetje mee te rijden. Als ik 'm vandaag binnen heb, dan haal ik misschien wel A6/A7, die auto's zijn wel weer een stukje sneller als C auto's. Ik had 'm al eens 'uitgeprobeerd' op de PC, dus ik weet het begin wel een beetje.

Ik weet ook niet met welke auto's jullie willen gaan rijden, maar met een lancia ga ik echt geen Ferrari bijhouden. xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.