Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan

Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl

Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1864357

Heb hem toch maar gekocht en nog geen spijt van gehad. Eerste auto is een Lancia Delta, en heb nu 3 licenses. Denk dat ik zou maar het eiland ga verkennen. Ik hoorde iets over auto wrakken die je kon verzamelen?

Geplaatst:
comment_1864386

Heb hem toch maar gekocht en nog geen spijt van gehad. Eerste auto is een Lancia Delta, en heb nu 3 licenses. Denk dat ik zou maar het eiland ga verkennen. Ik hoorde iets over auto wrakken die je kon verzamelen?

Idd, op ieder eiland zijn er autowrakken te verzamelen, die je uiteindelijk enkele auto's als beloning kunnen bezorgen.

Als je boven je radar zo'n puzzelstukje ziet of zo, dan betekend het dat er een autowrak in de buurt is.

Heb ze zelf nog niet allemaal gehaald, misschien moet ik dat ook eens doen :puh:.

Bewerkt: door vice

Geplaatst:
comment_1864711

Naice, was er al iets van een GTAF club?

Ja, onbekendeIV is leader van die club. ;)

Okee dan ga ik die club zomaar even zoeken. Schiet trouwens al aardig op met de championships op Ibiza. Alle wrecks daar zo ook al gevonden en heb nu 5 auto's.

Geplaatst:
comment_1864830

BTW voor de Gene die het nog niet wisten. De de GTAF ps3 club is verhuist van Ibiza naar Hawaii.

Kan iemand me BTW vertelen hoe de XP en de $ er voor staan van de club?

Wil jij mij invite van de week als je tijd heb. Ik kan de club niet vinden. :(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1864832

BTW voor de Gene die het nog niet wisten. De de GTAF ps3 club is verhuist van Ibiza naar Hawaii.

Kan iemand me BTW vertelen hoe de XP en de $ er voor staan van de club?

Wil jij mij invite van de week als je tijd heb. Ik kan de club niet vinden. :(

Volgens mij heet ie GTAForum Cruisers destijds. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1865067

Ben ik blij dat ik TDU2 op de Xdoos heb, of niet, anyway ik ben een beetje uitgekeken op dit spel, ik moet me er zelf echt toe zetten om dit spel te spelen. Ik doe dit ook puur voor het motorgeluid en dan in de tunnels knallen. _O_

Ben je nou uitgekeken op het spel? Want daarna typ je dat je het nog speelt puur om het motorgeluid en de tunnels. :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1871117

Kan je in dit spel je dak openleggen bij cabrio's, en zo ja, hoe on PC? Ik dacht en hoopte dat 't kon voor mijn TT. :'(

Accesoires menu openen, weet ik veel hoe, en dan pijltje omhoog ofzo, iig bovenste keuze in dat menuutje ;)

Geplaatst:
comment_1871140

Kan je in dit spel je dak openleggen bij cabrio's, en zo ja, hoe on PC? Ik dacht en hoopte dat 't kon voor mijn TT. :'(

Accesoires menu openen, weet ik veel hoe, en dan pijltje omhoog ofzo, iig bovenste keuze in dat menuutje ;)

Accesoires menu = volgens mij standaard num4 op de pc, en dan daarna num 8 voor cabrio dak :) Volgens mij zijn dat standaard toetsen, kan me niet herinneren dat ik die veranderd heb...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.