Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan

Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl

Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1910082

Daarjuist nog even online gespeeld met een paar vrienden en de servers werkte eindelijk is deftig. :puh:

We hebben nooit problemen gehad om te joinen zelfs niet toen er iemand even van wagen ging veranderen, ik hoop dat het nou zo altijd zou kunnen gaan. Dan zou TDU 2 echt een geweldig spel zijn. :D

Geplaatst:
comment_1911201

Hopelijk rijden die motors niet nog beroerder dan die auto's die in het spel zitten. :7

Ik ben nog steeds op zoek naar een deftige wagen die redelijk goed rijden, volgens een vriend rijdt de R8 wel goed. :puh:

Ik heb nu trouwens nog een Aston Martin One-77 gekocht en wit geverfd nu ziet die er veel beter uit. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1911413

R8 is geil.

DLC en fix zitten samen knipoog.gif

En alsnog wacht ik af op een echte bron. Jij beweert dat dat zo is en je hebt een linkje gestuurd naar mij, maar daarin stond niets over een Server-Fix van de TDU2 servers. Iig niet van de PS3 servers. :)

Geplaatst:
comment_1911414

R8 is geil.

En alsnog wacht ik af op een echte bron. Jij beweert dat dat zo is en je hebt een linkje gestuurd naar mij, maar daarin stond niets over een Server-Fix van de TDU2 servers. Iig niet van de PS3 servers. :)

Er is nog niks bevestigd maar ik hoop/denk toch wel dat ze de servers gaan fixen. :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1911420

Ze gaan de servers in Februarie fixen icon_mrgreen.gif

R8 is geil.

Wil je dan voortaan ophouden met het posten van onzin, want iedereen geloofd nou dat ze het echt gaan fixen. Terwijl jij er alleen maar op hoopt. hypocrite.gif

Geplaatst:
comment_1911474

Haha, alsof zij nog die servers gaan fixen. Als die moto-DLC uitkomt is het al een jaar nadat het spel origineel is uitgebracht. Als ze zoiets niet halverwege het jaar al deden, lijkt het me vrij logisch dat ze alleen uit zijn op het geld en wat er daarna met de klant gebeurt is hun probleem niet meer...

Geplaatst:
comment_1911526

Ze hebben nooit gezegd dat die DLC betalend zou zijn. Ook niet dat het gratis zou zijn, maar vermits die normaal al in de oorspronkelijke game moest gezeten hebben, verwacht ik wel dat die gratis is. Ook omdat iemand hier zei (als reactie op toen ik de DLC 'bekendmaaktte' hier), dat een deel van de auto's al in de vorige gratis DLC zaten. Lijkt me niet dat ze die auto's er nu weer gaan uithalen oid.

Zo erg vind ik de servers ook niet, soms moet ik eens opnieuw proberen als ik naar iemand toe wil, maar meestal lukt het wel vrij makkelijk.

Ik speel (ook) op PC, en volgens mij zei hier iemand dat de PC servers beter zijn dan die van PS3 of Xbox360, dus daar kan het ook aan liggen. Soms lukt het me echt helemaal niet om naar iemand toe te gaan, maar vaak nog wel.

Geplaatst:
comment_1911927

Ze hebben nooit gezegd dat die DLC betalend zou zijn. Ook niet dat het gratis zou zijn, maar vermits die normaal al in de oorspronkelijke game moest gezeten hebben, verwacht ik wel dat die gratis is. Ook omdat iemand hier zei (als reactie op toen ik de DLC 'bekendmaaktte' hier), dat een deel van de auto's al in de vorige gratis DLC zaten. Lijkt me niet dat ze die auto's er nu weer gaan uithalen oid.

Zo erg vind ik de servers ook niet, soms moet ik eens opnieuw proberen als ik naar iemand toe wil, maar meestal lukt het wel vrij makkelijk.

Ik speel (ook) op PC, en volgens mij zei hier iemand dat de PC servers beter zijn dan die van PS3 of Xbox360, dus daar kan het ook aan liggen. Soms lukt het me echt helemaal niet om naar iemand toe te gaan, maar vaak nog wel.

Eden Games ligt helemaal uit elkaar man, ze hadden eerst 80 mensen aan TDU2 werken, daarna heeft Atari er 30 ontslagen... 50 mensen daar werken aan dit spel. Die gaan echt niet 'n jaar na de release nog even voor gratiesh 'n volledige DLC van motoren inclusief races uitbrengen hoor :puh: Zeker omdat ze nou ook nog licenties van die motorfabrikanten hebben moeten kopen, nu willen ze gewoon geld hebben zodat ze nog een kans krijgen van Atari. Persoonlijk denk ik niet dat ik ze dat geld ga geven, speel het spel nooit meer. Was er gewoon te diep in teleurgesteld dat een geweldige game serie(Ja, Test Drive was ooit een game serie, voor degene die dat niet wisten :puh: ), die met TDU1 op z`n hoogtepunt gestopt leek te zijn, nu ineens zo`n jammerlijk slecht vervolg kreeg...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.