Jump to content
Geplaatst:
comment_1616473

Sommige mensen hebben vragen over GTA TBOGT en TLAD...

Aangezien de XBOX360 mensen het spel al hebben, kunnen zij je helpen...!

Ik begin eigelijk al met de eerste vraag... Kun je een Patriot (Hummer) en Stretch (Limo) in GTA TBOGT Free mode krijgen?

• Reacties 285
  • Bezichtigingen 17.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1638138

Ik ben net begonnen met TBOGT en ik vroeg me af waarom er 2 keer een T staat in de map. Ik weet dat de T van Tony is maar waarom staat er bij een groene T "Tony (absent)"? en de andere rode T bij zijn nachtclub?

Dat is wanneer Tony thuis is en wanneer hij in de club zit te werken. Dit voegd toe aan het realisme! ;)

Geplaatst:
comment_1638153

Ik ben net begonnen met TBOGT en ik vroeg me af waarom er 2 keer een T staat in de map. Ik weet dat de T van Tony is maar waarom staat er bij een groene T "Tony (absent)"? en de andere rode T bij zijn nachtclub?

Dat is wanneer Tony thuis is en wanneer hij in de club zit te werken. Dit voegd toe aan het realisme! ;)

Dus het maakt niet uit naar welke T je gaat, je krijgt dezelfde missie?

Geplaatst:
comment_1638459

das een easter egg goed gevonden smile3.gif

Zo'n dingen zijn trouwens geen EE's, dat is gewoon een personage dat gebaseerd is op een echt persoon, daar is niks 'grappigs' aan knipoog.gif .

het hoeft toch niet grappig tezijn

het is een verwijzing dus een EE

Geplaatst:
comment_1638671

Dat is al bekend sinds de TBoGT Trailer van Armando en Henrique uit is.

Dat is was inderdaad al bekend sinds de trailer uit was ja.

En Henrique Bardas is gebaseerd op Lenny Santos, Een lid van The Bachata Group Aventura

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.