Jump to content
Geplaatst:
comment_1616473

Sommige mensen hebben vragen over GTA TBOGT en TLAD...

Aangezien de XBOX360 mensen het spel al hebben, kunnen zij je helpen...!

Ik begin eigelijk al met de eerste vraag... Kun je een Patriot (Hummer) en Stretch (Limo) in GTA TBOGT Free mode krijgen?

• Reacties 285
  • Bezichtigingen 17.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1638878

Ik zou graag de 100% willen halen bij TLAD, maar er is een probleem: Volgens de 100% checklist moet je een potje arm worstelen winnen alleen heb ik daar een probleem:

Het clubhuis is afgebrand

en als ik dan naar een ander plekje ga om daar te proberen dan rennen ze weg en lopen er een paar mensen achter me aan met messen. :7

Wat moet ik doen?

(Ik heb nog wel niet alle gangwars gedaan.)

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
comment_1638967

Toch zal je daar nog een keer heen moeten gaan wil je een potje winnen. Je kunt met een paar gasten van de Angels of Death een potje spelen, zorg gewoon dat je niets opvallendst doet aangezien ze je dan ook niet gaan aanvallen. Voor zover ik weet is dit de enigste manier om nog te kunnen armworstelen in TLAD.

Geplaatst:
comment_1638985

Toch zal je daar nog een keer heen moeten gaan wil je een potje winnen. Je kunt met een paar gasten van de Angels of Death een potje spelen, zorg gewoon dat je niets opvallendst doet aangezien ze je dan ook niet gaan aanvallen. Voor zover ik weet is dit de enigste manier om nog te kunnen armworstelen in TLAD.

ke kunt ook tegen de Uptown riders armworstelen

je moet niet te dichtbij met je bike komen dat schrikt ze af

Weet iemand trouwens hoe je armworstelt

ik verlies elke keer en ik doe gewoon wat je moet doen de Rstick heen en weer horizontaal bewegen :?:?:?

Geplaatst:
comment_1639495

Voor zover de ervaring nu gaat over het verwijderen van glitches in de IV-era, is dat Rockstar alleen de echt leuke, niet-gameplay-verpestende glitches eruit sloopt.. Te noemen, de parachute glitch. Het is één van de weinige echt leuke glitches die in de games zaten, en die halen ze eruit.. :7 Voor zover bekend zit iedere andere glitch nog steeds in de games IV, TLAD en TBOGT.

Geplaatst:
comment_1639731

hee weet iemand toevallig

waar en wanneer je de police stinger en de police motor tegenkomt?

ik zie ze wel op internet maar echt nergens in het spel

iemand een idee?

Remco

Volgens mij zitten die alleen in de Free Mode

CYlas

Geplaatst:
comment_1639816

hee weet iemand toevallig

waar en wanneer je de police stinger en de police motor tegenkomt?

ik zie ze wel op internet maar echt nergens in het spel

iemand een idee?

Remco

Kijk eens:

Klik

Snapmap met alle voertuigen die je bedoelt. Gewoon even op dat "spoiler" klikken, en dan op de link.

Je mag best even naar de titel van de topics in het forum kijken als je gaat posten, het antwoord stond in een paar topics onder dit topic :7

Let op: Deze voertuigen zitten dus alleen in de Multiplayer van het spel, ze zijn, zonder mods, niet te krijgen in single player!

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.